וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NUVEI תעניק חסות לרץ המרתון גשאו איילה

החברה שמאיצה את הצמיחה עבור מותגי המסחר האלקטרוני הבינלאומיים המוכרים ביותר בעולם, תעניק חסות לספורטאי אגודת מכבי תל אביב שייצג את ישראל באולימפיאדה בפריז

מחוץ לקווים, 15.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

NUVEI, חברת טכנולוגיית תשלומים גלובלית, תעניק חסות לשיאן ישראל במרתון, גשאו איילה ממכבי תל אביב, המשתתף במשחקים האולימפיים בפריז.

החברה משרתת עסקים ב-200 שווקים גלובליים, ביניהם, Microsoft, חברת התעופה Virgin Atlantic ופלטפורמת המסחר האלקטרוני של Adobe. המטה הראשי של Nuvei במונטריאול, קנדה, מעסיק מעל 2,400 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-370 במשרדי החברה בישראל, שנים רבות של מחויבות לערכי הספורט: התמדה, צניעות, מחויבות וחתירה למצוינות, ערכים המשותפים הן לספורט והן לעשייה הטכנולוגית, המהווים נר לרגליה. מסיבות אלו בחרה החברה להעניק חסות לאלוף ישראל במרתון גשאו איילה, ספורטאי מצויין וערכי, ובכך היא מאפשרת לו להתמקד באימונים ולהגיע להישגים אליהם הוא שואף.

רץ המרתון הישראלי גשאו איילה. דני מרון,
חסות חדשה וחשובה לרץ המרתון גשאו איילה/דני מרון

נשיא NUVEI יובל זיו אמר במעמד חתימת ההסכם: "הנהלת החברה וצוות העובדים המסור שלנו שמחים לתת חסות לגשאו איילה, רץ המרתון המחונן והצנוע, ובכך לסייע לו להתמקד בהשגת מטרותיו הספורטיביות. אנו מאמינים באורח חיים ספורטיבי ורואים בספורט ההישגי מודל לחיקוי. אנו שמחים לחלוק את הפעולה עם גשאו ואנו מאחלים לו הצלחה רבה במשחקים האולימפיים הקרובים ובהמשך הקריירה הספורטיבית שלו".

גשאו איילה אמר: "אני רוצה להודות לחברת Nuvei על שבחרה לתמוך בי ואפשרה לי שקט כלכלי שיאפשר לי להתרכז באימונים ובתחרויות על מנת להגשים את החלומות המקצועיים שלי. זה לא מובן מאליו. המחויבות שלי היא לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להצליח, ובכך להודות להם על העזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully