וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג: איפה צפו בגמר היורו ברחבי הארץ?

חיילי גבעתי שלחמו בדרום זכו לחוויה מהאגודה למען החייל בתרומת ארגון ידידי צה"ל בארה"ב, גם לקוחות "אביסרור משה ובניו" הגיעו לערב בלתי נשכח. כל היוזמות

חיילי גבעתי צופים בגמר היורו. האגודה למען החייל,
חיילי גבעתי צופים בגמר היורו/האגודה למען החייל

אתמול התקיימה הקרנה חגיגית של גמר היורו לחיילי חטיבת גבעתי שלחמו בדרום. לפני תחילת המשחק נהנו החיילים מארוחת ערב מפוארת, דוכני קינוחים ומשחקי שולחן. האירוע התקיים במסגרת ריענון שנערך על ידי האגודה למען החייל בתרומת ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF).

מימין: אלי, ג'קי ויורם אביסרור. יחצ,
מימין: אלי, ג'קי ויורם אביסרור/יחצ

קרוב ל-100 לקוחות וחברים הגיעו להקרנה חגיגית שערכה חברת "אביסרור משה ובניו" למשחק חצי גמר היורו צרפת נגד ספרד, במשרדים של פרויקט הדגל של החברה, "אשירה שדה דב" שבמידטאון, תל אביב.

לדברי יורם אביסרור: "החיבור שלנו לספורט בכלל ולכדורגל בפרט הוא חלק ממסורת ארוכת שנים. כבר שני עשורים שחברת אביסרור משה ובניו מלווה ונותנת חסות לקבוצת הפועל באר שבע בכדורגל. החסות נובעת מהרצון לתרום לקהילה ולקדם את הספורט. ללקוחות פרויקט אשירה, פרויקט הדגל של החברה בשדה דב, זה ארוע קהילה ראשון, לעיצוב ערכים וגאווה מקומית עוד לפני הקמת הפרויקט. מסורת של ארועי קהילה, תהווה שער כניסה למעורבות קהילתית משמעותית. אנו מתכננים פעילויות נוספות ומשותפות גם בהמשך."

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
משמאל לימין: יגאל אורן מנכ"ל פאלאס מודיעין עם דיירי הבית אוהדי ספרד ואנגליה. יחצ,
משמאל לימין: יגאל אורן מנכ"ל פאלאס מודיעין עם דיירי הבית אוהדי ספרד ואנגליה/יחצ

מאות אלפי אוהדי כדורגל בישראל חגגו אתמול בערב את אירוע גמר משחק היורו בין ספרד לאנגליה. אירוע מיוחד ולא שגרתי נערך על גג בית הדיור המוגן פאלאס מודיעין מקבוצת עזריאלי, כשעשרות דיירים ודיירות הבית חלקם בחולצות לבנות (אוהדי אנגליה) וחלקם בחולצות אדומות (אוהדי ספרד) צפו על מסך ענק במשחק הגמר.

האירוע נפתח בהמנונים של אנגליה וספרד ולווה בבופה עשיר של מטעמי המטבח האנגלי, עם הרבה פיש אנד צ'יפס ומטעמי המטבח הספרדי עם הרבה בשרים מעושנים והבירה נשפכה כמים. לאורך כל המשחק נשמעו קריאות עידוד ושריקות של משרוקיות.

יגאל אורן מנכ"ל פאלאס מודיעין בירך את הדיירים אוהדי הכדורגל וציין :"בימים לא קלים למדינת ישראל טוב שיש גם רגעים משמחים והיה משמח עוד יותר אם כל החטופים יחזרו הביתה".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully