וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי כהן חתם בהפועל עפולה, ליאם אוריילי הצטרף לעירוני קרית אתא

הקבוצה מהעמק תהיה התחנה השלישית של כהן בישראל. מלך הסלים של הליגה הפולנית הצטרף לקבוצה של אלדד בנטוב: "בא לאכול את הפרקט"

מחוץ לקווים, 14.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

הגארד-פורוורד, סנדי כהן (28, 1.98 מטר) חתם היום (שני) בהפועל עפולה שתהיה הקבוצה השלישית שלו בישראל. כהן סיים את קריירת המכללות שלו ב-2019 ומאז שיחק במכבי תל אביב ובני הרצליה. הוא זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 5.1 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-17 דקות משחק בהרצליה.

כהן אמר: "אני שמח להצטרף למועדון שאפתני כמו הפועל עפולה ומרגיש זכות גדולה שנבחרתי לשחק עבור מאמן נבחרת ישראל. רוצה להודות להנהלה שעשתה מאמצים גדולים לגרום לשיתוף הפעולה הזה לצאת לפועל, ולאריאל בית הלחמי על אמונתו ביכולות שלי להיות בין הישראלים המובילים בליגה. מחכה בקוצר רוח להגיע לעפולה ולעמוד בכל היעדים והמטרות בעונה".

ליאם אוריילי, עירוני קרית אתא. עירוני קרית אתא, אתר רשמי
מצטרף לקבוצה הצעירה של קרית אתא. אוריילי/אתר רשמי, עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא הודיעה הבוקר (שני) על צירופו של ליאם אוריילי (1.88, 28) יליד אוסטין, טקסס. אוריילי הוא מלך הסלים של הפיגה הפולנית מעמדת הקומבו גארד עם ממוצע של 21.4 נקודות למשחק. בעונה שעברה רשם שני משחקי שיא של 37 נקודות.

מאמן הקבוצה אלדד בנטוב אמר: "ליאם מתאים לנו כמו כפפה ליד, DNA של קרית אתא מבוהק - עובד קשה, חבר מצוין לקבוצה, תחרותי ובא לאכול את הפרקט. מאוד שמחים שהוא בחר בקרית אתא, מקום בו שחקנים לפניו עשו את הקפיצה הגדולה שלהם".

אוריילי מצטרף ליובל שניידרמן, יובל לוין וסילביו דה סוסה שחתמו בקבוצה הקיץ וכן לאקיה פרואיט, רז אדם ויריב עמירם שחתמו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully