וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר פרש מנבחרת גרמניה: "תמיד התגאיתי לייצג את המדינה"

שחקן ההתקפה בן ה-34 לבש את מדי הנבחרת 131 פעמים, בהן כבש 45 שערים ובישל 41 נוספים. זכה עם גרמניה במונדיאל 2014

תקציר: ספרד - גרמניה 1:2/ספורט1

תומאס מולר, מגדולי כדורגלני נבחרת גרמניה בכל הזמנים, החליט לפרוש מהנבחרת. שחקן ההתקפה בן ה-34 רשם 131 הופעות, 45 שערים ו-41 בישולים עבור המאנשאפט ב-14 השנים האחרונות, כשמעל הכל כמובן הזכייה במונדיאל 2014. באותו טורניר גביע העולם כבש 5 שערים, כולל שלושער נגד פורטוגל בשלב הבתים וגול ב-1:7 המפורסם על ברזיל בחצי הגמר.

ההחלטה של השחקן הוותיק הייתה צפויה והבוקר הפכה לרשמית. הוא נכלל בסגל ליורו הביתי, אבל הפעם כשחקן משני והמשחק האחרון שלו היה בהפסד 2:1 לספרד אחרי הארכה ברבע הגמר. הוא "תמיד הייתי גאה לייצג את המדינה שלי", כתב בהודעת הפרישה, "אני רוצה להודות לכולכם ומעכשיו אהיה אוהד של הנבחרת ביציעים. להתראות".

מולר פורש מהנבחרת כשהוא במקום השלישי בטבלת שיאני ההופעות שלה, אחרי לותר מתאוס (150) ומירוסלב קלוזה (137). 45 השערים שלו מציבים אותו במקום השישי בצוותא עם קרל-היינץ רומניגה.

שחקן נבחרת גרמניה, תומאס מולר. Kevin Voigt, GettyImages
סיים קריירה בינלאומית מופלאה. מולר/GettyImages, Kevin Voigt

בנוסף למולר, נבחרת גרמניה החדשה כמובן תצטרך להסתדר ללא טוני קרוס שתלה את הנעליים. "יהיה קשה להחליף אותו בכל הנוגע לאיכויות שלו, אבל יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בסגנון שלו. אנחנו בטוחים שנמצא פתרון לפרישתו", אמר נאגלסמן על קרוס לאחר ההדחה ברבע הגמר מול ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully