וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פחות חשוב מגלוך: יריבת ישראל קיבלה "חיזוק" ברגע האחרון

אחרי שבועות של סירוב, ברייטון הסכימה לשחרר את חוליו אנסיסו לנבחרת האולימפית של פרגוואי. תשחק נגד ישראל ב-27 ביולי

תקציר קופה אמריקה: קוסטה ריקה - פרגוואי 1:2/ספורט1

הנבחרת האולימפית של פרגוואי, שתשחק נגד ישראל בטורניר הכדורגל בפריז 2024, קיבלה חדשות טובות ומשמעותיות: הכוכב הגדול חוליו אנסיסו קיבל את ברכת הדרך מברייטון וישתתף במשחקים. מבחינת פרגוואי זה שווה ערך לא פחות מהשחרור שרד בול זלצבורג העניקה לאוסקר גלוך לנבחרת ישראל וזה קרה ממש ברגע האחרון, כשבוע וחצי לפני תחילת הטורניר.

אנסיסו בן ה-20, שמבוגר מגלוך בחודשיים וחצי ומשחק בעמדה דומה לשלו, הוזמן לסגל של המאמן קרלוס חרה סאגייר, אבל ברייטון לא הסכימה לשחרר אותו. הקשר ההתקפי לחץ, בהתאחדות הפרגוואית ניסו למשוך בחוטים - אבל כל הנסיונות העלו חרס. במשך שלושת השבועות האחרונים אנסיסו עשה הכול כדי שקבוצתו תאפשר לו לשחק באולימפיאדה ובשבת האחרונה סוף סוף התקבלו החדשות במשרדי ההתאחדות של פרגוואי: ברייטון מסכימה לשחרר.

אנסיסו נחשב לכוכב הגדול ביותר של הכדורגל הפרגוואי לצד מיגל אלמירון מניוקאסל. הוא כמובן כבר שחקן הרכב בנבחרת הבוגרת ובקופה אמריקה כבש את השער המצמק בהפסד 2:1 לקולומביה. ברייטון רכשה אותו מליברטד לפני שנתיים תמורת כ-11 מיליון ליש"ט והוא הפך לשחקן פרמיירליג לגיטימי. עד כה הוא כבש 4 שערים ובישל 4 נוספים בליגה הטובה בעולם והוא נמצא במסלול התקדמות תמידי.

שחקן נבחרת פרגוואי, חוליו אנסיסו. Logan Riely, GettyImages
הלחץ השתלם. אנסיסו/GettyImages, Logan Riely

פרגוואי הפתיעה עם זכייה בטורניר הקדם אולימפי בדרום אמריקה בפברואר השנה - והעפילה למשחקים ביחד עם ארגנטינה, כשברזיל נשארת בחוץ. היא תשחק נגד ישראל במחזור השני בבית ד', ב-27 ביולי בפארק דה פראנס בפריז. שתי הנבחרות הנוספות בבית הן יפן ומאלי.

שתי הראשונות בכל בית יעפילו לרבע הגמר ובית ד' "הישראלי" נמצא במסלול הצטלבות עם בית ג' של ספרד, אוזבקיסטן, מצרים והרפובליקה הדומיניקנית. ברבע הגמר הראשונה בכל בית תשחק נגד הסגנית בבית המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully