וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון כהן ממשיך בהפועל גליל עליון, יונתן אטיאס מצטרף

14.7.2024 / 21:02

הקבוצה של גוני יזרעאלי ממשיכה להיבנות: הגארד (22, 1.91) ששיחק בעונה שעברה בכרטיס כפול במכבי חיפה יהיה בסגל כמו גם הסנטר (23, 2.05) שהעביר את העונה שעברה במכבי רעננה

מחוץ לקווים, 14.7/מערכת וואלה, אולפן וואלה

הפועל גליל עליון ממשיכה בבניית הקבוצה שלה לקראת עונת 2024/25 והערב (ראשון) הקבוצה הצפונית הודיעה על המשך דרכו של הגארד רון כהן וצירופו של הסנטר הצעיר יונתן אטיאס.

כהן (1.91) שחגג אתמול יום הולדת 22, הוא תוצר מחלקת הנוער של גליל, שיחק בשנים האחרונות בקבוצה הבוגרת, ואשתקד שיחק גם בכרטיס כפול במכבי חיפה מהליגה הלאומית וצבר בשורותיה דקות משחק רבות. אטיאס (23, 2.05) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ששיחק מעט בסגל הבוגר של הצהובים וזכה בשתי אליפויות כחלק מהסגל. הוא הושאל בשנים האחרונות לליגה הלאומית לעירוני נהריה, אליצור נתניה ומכבי רעננה.

גוני יזרעאלי, עוזר מאמן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
הסגל מקבל צורה. גוני יזרעאלי/לילך וייס רוזנברג

גוני יזרעאלי, המאמן החדש של גליל עליון, בנה סגל מעניין מאוד שמלבד כהן ואטיאס חתמו במועדון תומר אסייג, לוקאס גולדנברג ושחר עמיר והם הצטרפו לקפטן ליאור קררה. בימים האחרונים חתמו בקבוצה שני שחקנים אמריקאים ששיחקו אשתקד ביחד במדי מארוסי היוונית- אחמד היל ושאקור ג'ויסטון. גליל תארח את משחקיה העונה באנרבוקס בחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully