וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותרה מושלמת: נבחרת העתודה גברה 72:90 על איטליה

השחקנים של אלעד חסין רשמו ניצחון שני בשלב הבתים של אליפות אירופה עד גיל 20. נועם יעקב (20 נק', 7 ריב' ו-7 אס') בלט

נבחרת העתודה של ישראל המשיכה במסע שלה אל עבר חזרה לגמר אליפות אירופה עד גיל 20, כשהערב (ראשון) היא רשמה ניצחון שני בשלב הבתים של הטורניר עם 72:90 על איטליה, ונותרה עם מאזן מושלם במאבק על פסגת בית ב'.

אחרי הניצחון על צ'כיה במחזור הפתיחה, הנבחרת הישראלית פתחה עם ריצת 4:13 בהובלת אילי דולינסקי (15 נק'), כשבצד השני לאונרדו פג'יאן (12 נק' ו-6 חט') הוריד את ההפרש ל-2 בלבד עם 15:17 ישראלי. פיליפו גאלו (17 נק') סייע לאיטלקים לשוב למשחק עם ריצת 2:9, אבל נועם יעקב (20 נק', 7 ריב' ו-7 אס') במחצית ראשונה אדירה הוביל ריצה ישראלית נוספת ויתרון דו ספרתי בירידה להפסקה של 33:43.

אלון מיכאלי בלט (16 נק' ו-7 ריב') בחצי השני ויחד עם יואב ברמן (17 נק') השניים סייעו בדקות בהן יעקב פחות בלט סטטיסטית עם 51:65 ברבע השלישי. ברבע האחרון הדברים לא עבדו כל כך עם קאמבק איטלקי, אבל ישראל הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום, ובמחזור האחרון שיתקיים מחר, ניצחון על גרמניה יעניק לה את פסגת הבית.

קלעו לישראל: נועם יעקב (7 ריב' ו-7 אס') 20, יואב ברמן 17, אלון מיכאלי (7 ריב') 16, אילי דולינסקי 15, עמית מנחם (5 אס') 9, אייל הראל 7, שחר דורון 6. ניב למפרט, מאור נקרשביץ' ויובל הוכשטאדר שותפו ולא קלעו.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל יואב ברמן. אתר פיב"א, אתר רשמי
הופעה גדולה של ישראל. ברמן/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

אילי דולינסקי ויואב ברמן עם שלשה העניקו לישראל יתרון בפתיחה. גם נועם יעקב הצטרף לחגיגה, ויחד עם דולינסקי שהטביע פעם נוספת, ישראל עלתה ל-4:10. הריצה הישראלית המשיכה עם שלשה של דולינסקי שגרם לאיטלקים לקחת פסק זמן ראשון. הריצה נעצרה עם נקודות של רנה דאמליו וההפרש ירד מ-9 ל-5 בלבד. איטליה ענתה לריצה הישראלית בריצת 2:9 כששלשה של לאונרדו פג'יאן צימקה ל-2 בלבד עם 15:17 לישראל.

רבע 2

איטליה הצליחה להשוות את התוצאה אחרי שפיגרה כבר ב-9, עד שיעקב קלע מהקו והחזיר את היתרון לצד של אלעד חסין. עמית מנחם ואלון מיכאלי הגדילו את ההפרש ל-9 מחדש ופסק זמן נוסף בצד האיטלקי. פרנצ'סקו פרארי צמצם מעט עבור האזורי, אבל ברמן בלייאפ יפה הביא את ישראל ל-30 נקודות ויעקב עם שתי קליעות מהקו קבע יתרון דו ספרתי. אוקטביו מארטו הוריד את ההפרש ל-2, לפני שישראל נהנתה משלשה של דולינסקי. יעקב צלף מחוץ לקשת והגיע ל-14 כשהוא מביט אל עבר טריפל דאבל אפשרי, ועם שלשה נוספת קבע 33:43 בירידה להפסקה.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב. אתר פיב"א, אתר רשמי
חצי ראשון עצום של הרכז. נועם יעקב/אתר רשמי, אתר פיב"א

רבע 3

ברמן פתח את הרבע השלישי בדיוק כפי שחסין היה רוצה עם עוד שתי נקודות שהגדילו את היתרון הדו ספרתי. פרארי ומארטו צימקו עם שלשה וסל ועבירה ולפתע ההפרש נחתך בחצי ל-6 בלבד. דולינסקי דייק פעמיים מהקו ויעקב סחט עבירה כדי לשמור על היתרון הישראלי, אבל האיטלקים החלו להתקרב ולנצל דקות פחות טובות של החבורה בכחול. שחר דורון סייע לישראל עם שלשה חשובה ולפתע היתרון שוב צמח לדו ספרתי. עמית מנחם סחט סל ועבירה ושלשה של ברמן העלו את ישראל ליתרון שיא של 17 נקודות. איטליה הצליחה לצמצם מעט, אבל ישראל ביתרון 51:65.

רבע 4

איטליה פתחה טוב את הרבע האחרון וכבר הריחה קאמבק, אבל שלשה של מיכאלי הגדילה מחדש את היתרון הישראלי לדו ספרתי. אייל הראל דייק פעמיים מהקו ומיכאלי קבר עוד שלשה וישראל חגגה יתרון משמעותי באמצע הרבע הרביעי. יעקב הגיע ל-20 נקודות עם קליעות מהקו, מארטו צימק עם שלשה וההפרש ירד לחד ספרתי. מארטו הוסיף עוד שלשה, אבל בצד השני דורון ענה עם אחת משלו. ברמן עם סל ועבירה ומיכאלי בלייאפ החזירו את ישראל ליתרון דו סרפתי והמומנטום נותר בשניות האחרונות עם 72:90 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully