וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רומן: "כיוונתי למקום הזה, שמח לסגור מעגל במקום מוכר"

14.7.2024 / 17:30

מאמן מכבי פתח תקוה החדש במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה: "הלחץ הוא אחר מאשר מאמן נוער, אבל אני בתחום זמן רב ומרגיש בבית". ירדן כהן: "בטוח בסגל הזה"

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

אחרי עונה בה חזרה לליגת העל וזכתה בגביע המדינה לראשונה זה 72 שנים, ולפני שהיא פותחת קמפיין אירופי ראשון אחרי 19 שנים, מכבי פתח תקוה תתחיל רשמית את עונת 2024/25 עם משחק אלוף האלופים מול מכבי תל אביב מחר (שני, 20:00) באצטדיון בלומפילד. זו תהיה בכורה על הקווים כמאמן בוגרים לדן רומן, ששיחק בעבר במכבי פתח תקוה וגם במכבי תל אביב, ודקות ראשונות למצטרפים בקיץ: עידן ורד, אור רויזמן, תמיר גלזר ופלאמן גלאבוב.

דן רומן: "כיוונתי למקום הזה, הכנתי את עצמי למצב הזה הרבה שנים. אני מכוון את עצמי להיות מאמן בוגרים ומרגיש שעשיתי דרך נכונה כדי להגיע לפוזיציה הזו. אני שמח לסגור מעגל ולהגיע למקום מוכר ויציב מהרבה היבטים. אני שמח שאני במקום מוכר, שיחקתי פה ואני מכיר את האנשים והמערכת. זו סגירת המעגל. בניתי את עצמי לדבר הזה, אני מוכן ויודע מה אני מביא לשולחן. קודם כל, אני מאוד שמח לבוא אחרי הצלחה. אני יודע שיש אנשים שחוששים מזה, אבל אני לא מפחד לבוא אחר הצלחות. רן קוז'וך ואני חברים טובים ואנחנו בקשר והוא נותן לי טיפים. יש פה שחקנים שהוכיחו לעצמם שהם מסוגלים להתמודד עם דברים גדולים. זה לא רק במה שקשור לתוצאה ולמשחק הקרוב, זה קשור לכל הדברים ולכל מה שקשור לניהול כדורגל".

על ההבדלים בין מאמן בוגרים לנוער: "הלחץ הוא אחר יחסית, הסביבה אחרת, צריך לדבר יותר מול התקשורת לצערי, אבל אני בתחום הרבה זמן. אני בכדורגל בוגרים משנת 1999. עשיתי דרך, עשיתי סיבוב שחלקו מתוכנן. פיתחתי את עצמי כמאמן בסביבה פחות לחוצה. עברתי כדורגל בוגרים ואני מרגיש בבית מהבחינה הזו".

על מכבי חיפה, אצלה סיכם כמאמן נוער לפני המינוי במכבי פתח תקוה: "מה שהיה נשאר בינינו, היחסים טובים".

דן רומן מאמן מכבי פתח תוקה. מערכת וואלה, מערכת וואלה
"מרגיש שעשיתי דרך נכונה". דן רומן/מערכת וואלה, מערכת וואלה

על הסגנון שלו: "בתור שחקן הייתי מסתכל על קבוצות והיה חסר לי כדורגל דומיננטי, לוחץ, שולט בקצב. היה ברור לי שכמאמן ארצה לעשות את זה. אומץ, לחץ גבוה, דומיננטיות. זה מה שננסה לעשות בפתח תקוה בעונה הבאה".

על מאור לוי שחתם בסופו של דבר במכבי נתניה: "מאור עשה עונה מצוינת פה. עשינו כל מה שאפשר כדי שיהיה פה, אבל זה לא קרה. יש כמה מועמדים ואנחנו חושבים קדימה. יש לנו מועמדים בכמה עמדות, זה השלב שאנחנו בונים את הדברים ולומדים את מה שיש לנו. יש כאלה בשלב יותר מתקדם ונקווה שיגיעו".

לקראת מכבי תל אביב: "לא מתעסק ביחסי כוחות. ברור לנו שאנחנו משחקים מול האלופה ושהם יבואו בטח בהרבה התלהבות וישאפו לשלוט בכדור. יש למכבי סגל מצוין. אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק שלנו. מבחוץ היה נראה שקורה פה משהו מאוד מאוד טוב. התחושות לקראת מחר? שמחה, דריכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ירדן כהן שחקן מכבי פתח תקוה. רענן ברנובסקי
"הזדמנות לתואר שני בשלושה חודשים, שזה דבר מדהים". ירדן כהן/רענן ברנובסקי

ירדן כהן, אחד הקפטנים של הקבוצה: "התרגשות גדולה, עונה חדשה בפתח. לא מתעסק בדיבורים על מעבר, יש את הסוכנים שלי שמתעסקים בזה".

על אירופה: "כן, זו פתיחה עונה קצת שונה ונכנסים לעניינים מהר מאוד. דן והצוות החדש מכינים אותנו היטב. נבוא להראות אופי על המגרש".

לקראת אלוף האלופים: "לא חושבים על ההשלכות לאחרי המשחק, חושבים על מחר ועל הזדמנות להביא תואר שני למועדון בשלושה חודשים, שזה דבר מדהים".

המטרות: "בכל עונה, קבוצה יכולה להגיד בתחילת העונה שהיא מכוונת לפלייאוף עליון, אבל אני בטוח בסגל הזה ודן מכין אותנו לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully