וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט הסביר את השינוי, ראש הממשלה החדש הגיע לתמוך

מאמן נבחרת אנגליה טען ששואו "נותן איזון": "רוצים לתת לקהל את הערב הטוב בחייהם". סטארמר: "יום חופש במקרה של זכיה? נחיה ונראה"

אוהדי נבחרת אנגליה ונבחרת ספרד בברלין לקראת גמר היורו/רויטרס

שיא זכיות של ספרד או הנפה ראשונה של אנגליה? גמר יורו 2024 באצטדיון האולימפי בברלין כל מקרה יבשר הערב (ראשון, 22:00, ספורט1) על היסטוריה בגמר הראשון אי פעם בין שתי המדינות עם ליגות הכדורגל הטובות בעולם.

אנחנו כאן עם עדכונים חיים עד למשחק.

21:47: איש "סקיי" רוב דורסט מדווח מתוך האצטדיון: "היה ברור שיהיה רוב גדול לאוהדי אנגליה, אבל זה נראה כאילו על כל שבעה אוהדים אנגלים, יש ספרדי אחד. זה מרגיש כמו משחק בית אנגלי".

21:11: סאות'גייט הסביר מדוע החליט לפתוח עם לוק שואו: "הוא נותן לנו איזון בצד שמאל שקצת היה חסר. יש אמונה בנבחרת הזאת, זו הזדמנות ענקית לעשות היסטוריה. יש קור רוח בלתי רגיל בסגל הזה. אנחנו כאן כדי לתת לאוהדי אנגליה את הערב הטוב בחייהם".

21:05: מארק קוקורייה, פחות משעה לפני שריקת הפתיחה: "עבדנו קשה כדי להגיע לכאן, כעת צריך ליהנות. אנחנו יודעים את המשימה שלנו".

21:02: קייל ווקר דרוך: "צריך להתייחס לזה כאל עוד משחק. מבחינת גארת', זה יכול להיות הדובדבן על הקצפת. מה שהוא עשה עבור הכדורגל האנגלי זה פשוט מדהים. הוא איחד את כולנו". על הדו-קרב עם ניקו וויליאמס אמר: "ראיתי קליפים שלו מהטורניר, אלה השחקנים שאתה רוצה לפגוש. אני מקווה שאתן לו קרב הגון".

20:51: הרכב נבחרת אנגליה פורסם - ג'ורדן פיקפורד, קייל ווקר, מארק גהי, ג'ון סטונס, לוק שואו, קובי מאינו, דקלן רייס, ג'וד בלינגהאם, בוקאיו סאקה, פיל פודן, הארי קיין.

20:50: ראש ממשלת אנגליה החדש קיר סטארמר הגיע למגרש ואמר: "אני נואש לניצחון. כמו עלי, גם על סאות'גייט אמרו שהוא לא מספיק טוב, וכעת כל המדינה מאחוריו. האם אנגליה תקבל יום חופש במקרה של זכייה? נחיה ונראה. נציין את זה באופן כלשהו, זה בטוח".

20:45: שחקן נבחרת ספרד לשעבר חואן מאטה: "כן, ספרד מודאגת. אתמול הייתי מלא ביטחון, והיום אני מפחד. לאנגליה יש שחקנים שיכולים לנצח את המשחק תוך שנייה".

20:39: גם גאבי, שחקנה של ברצלונה, הצטרף לנבחרת הספרדית בתור מה שלואיס דה לה פואנטה כינה כ"שחקן ה-27 של הסגל". הקשר הצעיר הגיע לתמוך בחבריו, ואפילו יישב איתם על הספסל הערב.

20:25: השיאים שימאל יכול לנפץ והנתון שנותן תקווה לאנגליה: מספרי הגמר

20:22: סוכנות הסטטיסטיקה "גרייסנוט" הציבה את ספרד כפייבוריטית של 62% לזכייה. זה אומר שאנגליה תנסה ללכת בדרכן של אנדרדוגיות מהעבר שניצחו את הסיכויים - צ'כיה (1976), דנמרק (1992), יוון (2004) ופורטוגל (2016).

20:00: הרכב נבחרת ספרד פורסם - אונאי סימון, דני קרבחאל, רובין לה נורמן, אמריק לאפורט, מארק קוקורייה, רודרי, פביאן רואיס, דני אולמו, לאמין ימאל, ניקו וויליאמס, אלברו מוראטה.

שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
אולי בדרך לתואר ראשון בקריירה. קיין/רויטרס

19:27: קפטן נבחרת אנגליה לשעבר אלן שירר שלח מסר לשחקנים: "עוד פוש אחרון. אנגליה הזו על סף לעשות משהו מאוד מיוחד, אני כבר לא יכול לחכות".

19:01: אחרי הזכייה המופלאה בווימבלדון, קרלוס אלקראס יכול להתכונן בראש שקט לגמר היורו. "אצפה בו עם הצוות שלי", אמר מול הקהל האנגלי על הדשא בלונדון. "אני עוד לא יודע איפה זה יקרה, אבל בלי ספק אצפה. אני עשיתי את שלי, אז בואו נראה את נבחרת הכדורגל. יהיה משחק קשה מאוד".

19:00: האצטדיון האולימפי בברלין נפתח לאוהדים.

18:44: לפי "סקיי", אנגליה תהנה מרוב ביציעים הערב. "כל נבחרת קיבלה 11 אלף כרטיסים, אבל הכמות הזו צפויה להיות משולשת עבור אנגליה", נכתב. "ככל הנראה מדובר בלמעלה מ-50 אחוז מהאצטדיון, שמכיל 75 אלף איש. זה ירגיש כמו משחק בית עבור אנגליה".

18:33: שחקן נבחרת אנגליה לשעבר דני מילס טוען כי "יש לנו סיכוי טוב מאוד לזכות בגביע. כן, היתה התחלה רעה, אבל אנגליה התגברה על הרבה ביקורות, גילתה אופי נהדר ואין סיבה שלא נניף את התואר".

18:21: בניגוד לדיווחים הקודמים, ב"טלגרף" מדווחים על שינוי מעניין בהרכב של אנגליה הערב: לוק שואו צפוי לפתוח לראשונה ביורו הזה, כשקירן טריפייר יירד לספסל. בכך, יפתח מגן מנצ'סטר יונייטד במדי הנבחרת לראשונה מאז ה-19 ביוני 2023, נגד צפון מקדוניה, ו-148 יום אחרי שעלה בהרכב לאחרונה במדי השדים האדומים.

שחקן נבחרת ספרד לאמין ימאל. AVIER SORIANO/AFP, GettyImages
הערב ההיסטורי שלו? ימאל/GettyImages, AVIER SORIANO/AFP
גאבי שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
"השחקן ה-27". גאבי/GettyImages
גביע יורו 2024. Richard Pelham, GettyImages
על הגביע הזה משחקים הערב/GettyImages, Richard Pelham

כך נראה האצטדיון האולימפי, ארבע שעות לפני שריקת הפתיחה

18:08: הארי רדנאפ ניתח ואמר: "סאות'גייט היה דקה מללכת הביתה ושיהרגו אותו, ולפתע הוא ניצחון מזכייה בטורניר גדול. כמה הכל נזיל בכדורגל. אנשים חשבו שהוא חסר תועלת וכעת טוענים שהוא גדול. הלוואי שיצליח, זה יהיה פנטסטי".

18:02: שוער נבחרת אנגליה לשעבר דייויד סימן נרגש: "אני מלא ביטחון. זה הזמן שלנו. לא היינו בשיאנו, אבל השתפרנו ממשחק למשחק וזה הולך לקרות. זה הזמן של גארת' - ושלנו".

16:30: עשרות אלפי אנגלים מתגודדים בברלין לקראת המשחק הערב, כשהבשורה החיובית היא מזג האוויר השמשי בבירת גרמניה.

אוהדי נבחרת ספרד לפני גמר היורו. רויטרס
האוהדים הספרדים יחגגו גם בסיום הערב?/רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה לפני גמר היורו. רויטרס
אוהדי נבחרת אנגליה שותים ושרים/רויטרס

אנגליה מאוהבת

15:00: באנגליה ובספרד ממשיכים לדווח על ההרכבים הצפויים:
אנגליה: פיקפורד, ווקר, סטונס, גהי, סאקה, מאינו, רייס, שואו, פודן, בליננגהאם, קיין.
ספרד: אונאי סימון, קרבאחל, נאצו, לאפורט, קוקורייה, רודרי, אולמו, רואיס, ימאל, מוראטה, וויליאמס.

14:40: הקמע החדש של אנגליה? הממלכה מאוהבת באוהדת ג'ולי שארפ, בת 22, ששמרה על אופטימיות כובשת, וסרטון קצרצר שבו איחלה הצלחה לגארת' סאות'גייט זכה כבר ללמעלה מ-40 מיליון צפיות. מאז סיפרה שקיבלה אלפי פניות, כולל הצעות נישואין מאוהדים.

14:00: לאמין ימאל עשה בשנה האחרונה דברים שאף נער בגיל 16 מעולם לא עשה בכדורגל, ואפילו לא התקרב אליהם. משחקו הראשון אחרי חגיגות יום הולדת 17 הוא גמר אליפות אירופה, ומיכאל יוכין מציע לכולם לא לזלזל בתופעה ההיסטורית. הכל על הסנסציה מספרד שמשגע את עולם הכדורגל

14:30: ספרד ניצחה את כל משחקיה בדרך אל הגמר (כולל 1:2 על גרמניה בדקה ה-119 של ההארכה) והייתה המרשימה מכולן בטורניר, בעוד אנגליה גם היא בלתי מנוצחת, אך נזקקה לשוויון בדקה ה-95 והארכה בשמינית הגמר, דו-קרב פנדלים ברבע וניצחון דרמטי בתוספת הזמן מול הולנד בחצי הגמר כדי להתייצב לגמר שני ברציפות, בתקווה לסיום שונה מאשר מפח הנפש בוומבלי לפני שלוש שנים.

11:30: השחקנים הבינוניים הטובים בעולם: השיטה הסודית של אנגליה - מאחורי ה"כוכבים" שסחפו את הנבחרת לגמר היורו

9:45: מלך ליום אחד: ג'וד בלינגהאם יוביל את אנגליה לתואר היסטורי? הוא מותש מעונה ארוכה עם ריאל מדריד וגם לא הבריק עד עכשיו, אבל המספרת האלמותית נגד סלובקיה הוכיחה שג'וד בלינגהאם עשוי מחומרים נדירים. הערב הווינר הגדול רוצה להכתיר את אנגליה לאלופת אירופה בפעם הראשונה אי פעם. לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully