וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הכוכב החמישי: מכבי תל אביב השיקה את המדים החדשים

14.7.2024 / 11:45

הצהובים הציגו את המדים לעונה הקרובה באירוע מיוחד בבלומפילד. מנספורד: "לאזטיץ' והצוות שלו הותירו רושם מצוין על כולנו". צפו בסרטון המלהיב

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

מכבי תל אביב וחברת פלאפון, נותנת החסות הראשית של הקבוצה, השיקו הבוקר את מדיה הרשמיים לעונה הקרובה של אלופת המדינה, לראשונה עם לוגו - פלאפון 5G. המדים החדשים של חברת FILA, המלבישה הרשמית של המועדון, הושקו באירוע מיוחד שנערך באצטדיון בלומפילד בהם הצבע הצהוב מוביל בגאון את עיצוב חולצת הבית כשהעונה גם הצבע הלבן יקבל מקום בשרוולים ובצידי החולצה.

ההשקה נערכה כמחווה לדורות של אוהדים שמהווים את העוצמה והמסורת ומלווים את המועדון בכל רגעי ההיסטוריה שלו. ההשקה מלווה בציטוט בשיר האוהדים - "זה אני ואת מכבי", המבטא את האהבה, ההזדהות והקשר העמוק של כל אחד מאיתנו למועדון, לקבוצה ולסמל.

באירוע השתתפו הנהלת מכבי תל אביב, בראשון מנכ"ל המועדון בן מנספורד; מנכ"ל פלאפון, אילן סיגל; יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד; מאמן הקבוצה, ז'ארקו לאזטיץ', השחקנים ערן זהבי, דור פרץ וניר ביטון ואורחים נוספים.

עוד סרטון נהדר ממחלקת המדיה של מכבי תל אביב

המדים החדשים של מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
המדים החדשים של מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
המדים החדשים של מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
המדים החדשים של מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב
ערן זהבי, בן מנספורד מציגים את המדים החדשים של מכבי תל אביב. יניב טוכמן, עיבוד תמונה
ערן זהבי, בן מנספורד מציגים את המדים החדשים של מכבי תל אביב/עיבוד תמונה, יניב טוכמן

את אירוע ההשקה פתח מנכ"ל המועדון, בן מנספורד שאמר: "זוהי השנה החמישית עם FILA כיצרנית המדים הרשמיים. אני רוצה להודות ליוסי איראני וכל הצוות שלו שממשיכים להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. כולנו יודעים כמה קשה היתה העונה שעברה. התמודדנו עם כל כך הרבה אתגרים אבל נשארנו מאוחדים עובדה שמעניקה לכולנו תחושת גאווה עצומה שסיימנו את העונה כאלופים. הזכייה באליפות ה-25 שלנו וכתוצאה מכך יופיע במדים החדשים מעל לסמל המועדון כוכב חמישי היה מיוחד עוד יותר".

מנספורד הוסיף: "כולנו מצפים לראות את ז'ארקו על הקווים בפעם הראשונה מחר. ז'ארקו והצוות שלו הותירו על כולנו רושם מצוין וזו תהיה הרגשה נפלאה לחזור ולשחק כדורגל מחר. אמרנו לז'ארקו שאין מקום שמצליח להשתוות לבלומפילד וזה נהדר לראות שכל כך הרבה בעלי מנויים כבר חידשו אותם לקראת העונה הקרובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully