וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאזרח שלישי בכרמל: ווילי וורקמן חתם בהפועל חיפה

14.7.2024 / 9:50

הקבוצה של אלעד חסין צירפה את המתאזרח ששיחק במשך ארבע עונות במכבי חיפה, כשלפניו הגיע גם סילבן לנדסברג והוארך חוזהו של דניאל רוזנבאום. רשם בעונה שעברה 7 נקודות למשחק בבני הרצליה

הפועל חיפה הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הפורוורד הישראלי ווילי וורקמן לעונה הקרובה. וורקמן יהיה השחקן הישראלי הרביעי שחתום בהפועל חיפה, שלושה מתוכם מתאזרחים, לצד סילבן לנדסברג, דניאל רוזנבאום ועמית גרשון.

וורקמן (34, 1.98) מגיע לרוממה בפעם השנייה בקריירה שלו אחרי ששיחק במדי מכבי חיפה במשך ארבע עונות והיה לאחד השחקנים האהובים במועדון. הוא הגיע לישראל אחרי ארבע עונות בליגת המכללות השלישית, כשחתם בקיץ 2013 במדי הפועל גליל עליון ששיחקה אז בליגה הלאומית. אחרי עונה אחת טובה הצטרף להפועל תל אביב, והמשיך למכבי אשדוד לפני שהגיע למכבי חיפה.

השדרוג של וורקמן בקריירה הגיע בקיץ 2020 כשהצטרף להפועל חולון, רשם עונה טובה, והפתיע את הסגולים בסוף העונה כשעבר להפועל ירושלים. בבירה שיחק עונה אחת בלבד, לפני שחזר לליגה הלאומית והצטרף למכבי רעננה בקיץ 2022. העונה חזר לליגת העל, חתם בבני הרצליה, ורשם 7 נקודות בממוצע למשחק. לוורקמן יש בסכך הכל 1,330 נקודות בקריירה בליגת העל, ב-221 משחקים עם ממוצע קריירה של 6 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully