וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מודה: "הטרייד מוושינגטון - הפתעה בטעם רע"

פורוורד פורטלנד הגיע ללאס וגאס ולא הסתיר את הצביטה בלב מהמהלך של הוויזארדס. בינתיים הוא מתחיל להכיר את חבריו החדשים ומצהיר: "אני מסוגל לעשות הכל על המגרש, אעזור להם להתחיל לנצח"

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

דני אבדיה יצא לדרך חדשה בפורטלנד, אבל מודה שהטרייד המפתיע מוושינגטון הותיר אותו עם תהיות וצביטה קטנה בלב. הפורוורד הישראלי שהמריא לארצות הברית בשבוע שעבר לקראת ההכנות לעונה עם קבוצתו החדשה, התייצב הלילה במשחק של הבלייזרס בליגת הקיץ, צפה בו מהיציע ואף העניק ריאיון קצר לאתר הרשמי של הקבוצה.

"אני מאוד מתרגש, הייתי בוושינגטון ארבע שנים וזה היה מסע יפה, אבל עכשיו אני מגיע למקום חדש ומקווה לזרוח ולעזור לקבוצה לנצח", אמר.

לדבריו של אבדיה, "ישנתי בלילה של הדראפט. לפני שנכנסתי למיטה, אמרתי לאבא שלי 'תעיר אותי אם קורה משהו', ואז זה קרה. הופתעתי מאוד. אלמנט ההפתעה לא היה עם טעם טוב כל כך, אבל בסופו של יום כשאני חושב על זה, אני מקבל הזדמנות לשחק במערב, שזה די נחמד. אביא את עצמי לכל מקום שלא אלך".

אבדיה הספיק לפגוש חלק מחבריו החדשים לקבוצה, כולל דונובן קלינגן, הבחירה השביעית בדראפט. "פגשתי היום חלק מהחבר'ה החדשים. נראה לי שתהיה לנו קבוצה כיפית. אנחנו צעירים וטובים, ונראה לי שזה כל מה שצריך כדי לשחק כדורסל איכותי".

אבדיה הציג את עצמו בפני אוהדי הבלייזרס ואמר: "אני קצת לייט-בלומר. כשהגעתי ל-NBA התמקדתי בעיקר בצד ההגנתי, והצד ההתקפי התפתח לאט לאט. צברתי ניסיון, וגם החברים לקבוצה והמאמנים סמכו עליי יותר ואיפשרו לי לבלוט. אני מקווה שזה יהיה אותו דבר גם בפורטלנד. היו לי עליות וירידות ב-NBA, אבל בעונה האחרונה הותרתי חותם".

לדבריו, "אני יכול לעשות כל דבר על הפרקט. שחקן כמוני יכול לעזור להם להתחיל לנצח. אני מתרגש מאוד לשחק תחת צ'ונסי בילאפס, הוא מאמן מעולה והיה שחקן גדול, ואני מקווה שאוכל ללמוד ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully