וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מילסון, מכבי תל אביב עם הפנים לחיזוק הקישור

14.7.2024 / 7:20

אחרי נחיתתו של האנגולי, הצהובים מחפשים זר שיגבה את שלישיית הקשרים המובילה ומכינים למילסון תכנית אימונים אישית במטרה להדביק פערים לקראת סטיאווה. בהמשך הוא צפוי לספוג עונש פנימי, אך העדיפות העליונה היא להכניסו לעניינים במהירות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

אחרי נחיתתו של פליסיו מילסון אתמול (שבת) בארץ, יתייצב היום השחקן בקרית שלום ויתחיל באימונים אישיים עם תכנית מיוחדת. מילסון החמיץ תקופת הכנה משמעותית עם הקבוצה, והצוות המקצועי ינסה להכניס אותו לעניינים כדי שידביק את הפער לקראת המשחקים מול סטיאווה בוקרשט במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

מילסון נחת אתמול עם סוכנו גם כדי שיסייע לו בכל הקשור לשבועיים הארוכים בהם הוא הבריז לקבוצה. השחקן צפוי לעונש פנימי של המועדון, אבל בשלב הזה לא מדובר בעניין הראשון שרוצים במועדון להשיג. יותר חשוב לכולם לפעול בחוכמה ולסיים את הפרשה כשהפנים של האנגולי לכיוון חיובי.

אחרי הגעת מילסון והחתמת טייריס אסנטה ההולנדי, יש למכבי תל אביב שלושה זרים. הזר הבא שאמור להיות הרביעי צפוי להיות שחקן קישור מרכזי עם יכולת להניע כדור, להשתחרר מלחץ ולסייע לבלמים. הוא לא בהכרח יהיה בהתחלה שחקן הרכב, כי שלושת הקשרים בהרכב אמורים להיות יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ודור פרץ.

מילסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקאמבק שלו שינה את התכניות. מילסון/ברני ארדוב

כפי שפורסם כאן אמש, הגעת מילסון תמוטט ככל הנראה את עסקת הישאם לאיוס, שגם כך הייתה תקועה וזאת בעיקר אם הפועל תל אביב תמשיך להתעקש על המספרים שהיא רוצה. במספרים האלה אין אפילו אחוז של סיכוי לעסקה מאחר שלמכבי תל אביב יש מספיק שחקני כנף ועוד אמור להצטרף שגיב יחזקאל.

הבוקר תשיק הקבוצה רשמית את חולצת המשחק החדשה לעונה הקרובה ובצהריים יקיים ז'רקו לאזטיץ' מסיבת עיתונאים ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully