וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לתוכניות? רומן סורקין לא שותף גם בלאס וגאס

אחרי שלא שותף במשחק האחרון של גולדן סטייט בקליפורניה, הסנטר סופסל גם במשחק הפתיחה בווגאס. בכורה פושרת לקלינגן בפורטלנד

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

רומן סורקין יצא מהתוכניות של גולדן סטייט מוקדם מהצפוי? אחרי שלא שותף במשחק האחרון של הווריירס בליגת הקיץ בקליפורניה, שחקן מכבי תל אביב נותר מחוץ לרוטציה גם הלילה (בין שבת לראשון) במשחק הפתיחה של הווריירס בליגת הקיץ בלאס וגאס.

למעשה, מאז הצטרפותם של השחקנים הבכירים ברנדין פוג'ימסקי וטרייס ג'קסון דייויס לסגל של הווריירס, אחרי שהחמיצו את שני המשחקים הראשונים, סורקין לא משותף ולא משחק, ונראה שנדחק מהרוטציה. סורקין הראה ניצוצות במשחקיו הראשונים בקליפורניה, אולם לווריירס נותרה משבצת פנויה אחת בלבד בסגל, וספק רב אם סורקין יקבל אותה.

כמובן שסורקין, שהתאמן עם מספר קבוצות NBA הקיץ וניסה להרשים אותן, יוכל לחתום בקבוצה אחרת מהליגה הטובה בעולם, ובהמשך נגלה האם יקבל חוזה זמני או אולי אפילו קבוע, שעשוי לגרום לו לעזוב את מכבי תל אביב. כזכור, סורקין חתום לעונה נוספת בשורות הצהובים, והפועל תל אביב מנסה "לגנוב" אותו באמצעות שימוש בסעיף היציאה שלו, שמאפשר חתימה גם על חוזה זמני ב-NBA.

הווריירס סיימו את ליגת הקיץ בקליפורניה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, והסגל שלהם - שמורכב כאמור גם משחקני שפתחו בחמישייה ב-NBA בלא מעט משחקים העונה - מסתמן כחזק למדי גם ללא סורקין.

רומן סורקין במדי גולדן סטייט. Thearon W. Henderson, GettyImages
הווריירס ויתרו עליו? סורקין/GettyImages, Thearon W. Henderson

* עוד בליגת הקיץ: דונובן קלינגן, שנבחר על ידי פורטלנד בבחירה השביעית בדראפט, ערך הופעת בכורה בליגת הקיץ ולצד ניצוצות הגנתיים, התקשה בהתקפה. הסנטר שהצטרף לבלייזרס יחד עם דני אבדיה, סיים עם 4 נקודות (1 מ-8 בלבד מהשדה) לצד 13 ריבאונדים ו-5 חסימות, הבלייזרס הפסידו 83:77 לסן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully