וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מוצלח לישראלים ב-MLS: עבדה ובריבו כבשו וכיכבו

שחקן הכנף כבש את הרביעי שלו העונה עם סיומת מרשימה ב-1:3 של שארלוט בסינסינטי. החלוץ נגח שער שלישי העונה, פילדלפיה הפסידה 2:1

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בצל ניסיון ההתנקשות בדונלד טראמפ, נערכו הלילה (בין שבת לראשון) לא פחות מ-14 משחקים ב-MLS, במחזור שהאיר פנים לשני הנציגים הישראלים. זה החל עם ליאל עבדה, שממשיך להיכנס לכושר וחדות לפני האולימפיאדה. שחקן הכנף בן ה-22 כיכב בניצחון 1:3 של שארלוט על סינסינטי, מוליכת הקונפרנס המזרחי.

עבדה החל במהלך שהוביל לשער הראשון של שארלוט יורי טבארס בדקה ה-20, וכעבור שתי דקות מצא את הרשת בעצמו, עם הסתננות יפה וסיומת איכותית לרשת העליונה מקצה הרחבה. עבדה, שפתח בהרכב הקבוצה משחק שביעי רצוף, העלה את מאזנו לארבעה שערים העונה, כששלושה מהם הגיעו בחודש האחרון. לוסיאנו אקוסטה כבש שער מצמק מנגד ופספס הזדמנות להשוות כשהחמיץ פנדל, ואקורד הסיום היה של שחקן שארלוט קרווין קלדרון ורגאס שכבש את השלישי בדקה ה-66, מבישול שלישי של אשלי ווסטווד.

עבדה הוחלף בדקה ה-93, ובסופו של דבר חגג ניצחון חוץ יוקרתי שהעלה את מאזנה של שארלוט ל-35 נקודות, מרחק נקודה אחת בלבד מניו יורק סיטי שמדורגת חמישית במזרח.

צפו בשער של עבדה

צפו בשער של בריבו

תאי בריבו, שחקן פילדלפיה יוניון. Jeff Dean, GettyImages
נכנס לכושר. בריבו חוגג הלילה/GettyImages, Jeff Dean
שחקני שארלוט חוגגים עם ליאל עבדה. רויטרס
נכנס לכושר 2. עבדה חוגג הלילה/רויטרס

גם תאי בריבו חווה ערב אישי מוצלח. חלוץ פילדלפיה שקיבל צ'אנס מחודש אחרי מכירתו של החלוץ הבכיר לאירופה, ממשיך לספק את הסחורה וכמו עבדה, גם הוא כבש. הישראלי התרומם יפה לנגיחה אחרי כדור חופשי ונעץ את ה-0:1 של פילי בדקה ה-39.

זה היה שער הליגה השלישי של בריבו, וכולם נכבשו בשלושת השבועות האחרונים. לצערו, זה לא הספיק לפילדלפיה כדי לאגור נקודות, אחרי שג'ק אליוט כבש שער עצמי (74) ודיאנדרה קר השלים מהפך בזק (78) במשחק החזרה של לורנצו אינסינייה מפציעה.

פילדלפיה של בריבו מדורגת אחרונה בקונפרנס המזרחי, עם 21 נקודות בלבד ב-23 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully