וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הזהיר מניקו וויליאמס וקבע: "קובי מאינו יכבוש את שער הניצחון"

שחקן נבחרת אנגליה לשעבר התייחס לקראת הגמר נגד ספרד לשחקני הכנף ("הוא מזכיר לי את רונאלדו בצעירותו, לאמין ימאל כמוני ב-2004"), הכוכב הצעיר של סאות'גייט ("יכול להיות 'איש המשחק'") ורודרי ("הלב שלהם")

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

גמר יורו 2024 יכתיר הערב (22:00, ספורט1) את אלופת אירופה הבאה, כשנבחרות ספרד ואנגליה יתמודדו על התואר בגמר שיתקיים באצטדיון האולימפי בברלין. קשה להצביע על פייבוריטית ברורה לקראת המשחק, על אף שספרד הציגה טורניר מרשים יותר במסע אל הגמר. גם שחקן העבר של נבחרת שלושת האריות, ויין רוני, יודע כמה ספרד מסוכנת, וסיפק את הפרשנות שלו למה שאנגליה צריכה לקראת הגמר הגדול.

"יש לי תחושה שלקובי מאינו תהיה השפעה גדולה בגמר, שהוא הולך להבקיע את השער המכריע", סיפר אגדת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד. "אם חושבים עליו בטורניר הנוכחי, הוא הגיע לעמדות הבקעה טובות לא פחות מהארי קיין, פיל פודן, בוקאיו סאקה וג'וד בלינגהאם. הוא מגיע מקו שני ויכול להיות 'איש המשחק'. גם ביונייטד הוא כבר עשה את זה".

מאמנה של פליימות' כיום הוסיף והתייחס ליכולת האדירה של הנבחרת הספרדית, כשסיפק השוואה מעניינת בין שחקן הנבחרת לחברו לשעבר בשדים האדומים: "בשבילי, ניקו וויליאמס הוא יוצא דופן. הוא מזכיר לי את כריסטיאנו רונאלדו כשהיה צעיר. באחד על אחד הוא איום ענק, אנגליה תהיה חייבת להיות זהירה איתו. אני חושב שבקרוב מאוד הוא ייחשב לאחד הטובים בעולם".

ויין רוני. GettyImages
מודע לחוזקות של ספרד. ויין רוני/GettyImages

רוני סיים והזהיר את הנבחרת האנגלית משני האיומים הגדולים ביותר שלה לקראת הגמר: "אנגליה תצטרך לעשות שני דברים עיקריים - להגן היטב על האגפים ולעצור את רודרי. שחקני הכנף הצעירים זה האיום העיקרי, לאמין ימאל יהיה מלא ביטחון. הוא מזכיר לי אותי ביורו 2004 כנער שנהנה מאוד. לגבי רודרי, הוא הלב של הנבחרת הספרדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully