וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לה פואנטה: "נרגשים, רגועים ורק רוצים שהמשחק כבר יתחיל"

מאמן ספרד לקראת גמר היורו (22:00, ספורט1): "אם לא נרים את הרמה לעומת המשחקים האחרונים, לא יהיה לנו סיכוי לנצח"

תקציר חצי גמר היורו: ספרד - צרפת 1:2/ספורט1

אחרי שכל כך הרשימה ביורו 2024, לנבחרת ספרד נותרה משימה אחת אחרונה: לנצח את אנגליה בגמר. השחקנים באדום יעלו מחר לכר הדשא באצטדיון האולימפי בברלין (ראשון, 22:00, ספורט1) במטרה לסגור מעגל. הם התחילו את היורו עם 0:3 מוחץ על קרואטיה בבירת גרמניה והם חזרו אליה למשחק על התואר.

המאמן לואיס דה לה פואנטה אמר היום במסיבת העיתונאים: "גמר אליפות אירופה זה אחד מאירועי הספורט הגדולים ביותר. אנחנו נרגשים, אבל נשארים רגועים ומאוד רוצים שהמשחק כבר יתחיל. אבקש מהשחקנים לעלות לכר הדשא וליהנות - זה מגיע להם אחרי העבודה הקשה שלהם".

דה לא פואנטה המשיך: "אחרי המשחק הראשון שלנו, נגד קרואטיה, תהינו אם נחזור לכאן - לברלין. ועשינו את זה. אנחנו אחת משתי הנבחרות האחרונות... משחקי גמר מוכרעים בפרטים הקטנים, הנבחרת שתעשה פחות טעויות היא זו שתנצח".

על כך שרוב הפרשנים מציבים את ספרד כפייבוריוטית, אמר המאמן: "אנחנו לא מאבדים פרספקטיבה, אנחנו מתרכזים רק במה שאנחנו יכולים לשלוט בו. במשחק מחר אין פייבוריטית. אם לא נרים את הרמה שלנו לעומת המשחקים האחרונים ונישאר מאוד מרוכזים, לא יהיה לנו סיכוי לנצח".

מאמן נבחרת ספרד, לואיס דה לה פואנטה. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
הכול בפרטים הקטנים. דה לה פואנטה/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

דה לא פואנטה הוסיף: "אנחנו יודעים שלאנגליה יש פוטנציאל עצום. היא יכול להגיע למשחק מחר ולהיות בשיאה. נצטרך חלהיות יותר מדויקים מהיריבה, אפשר לנצח משחקי כדורגל גם אם אתה משחק פחות טוב".

על הפוטנציאל של הנבחרת אמר: "יש לנו כאן דור עם עתיד מזהיר. אנחנו רוצים להתחיל היסטוריה משלנו. יש לי אמונה כל כך גדולה בשחקנים האלה ובעתיד שלהם, אבל זה לא אומר שננצח מחר

על ניקו וויליאמס ולאמין ימאל: "לא קשה להרגיע אותם לקראת משחק כזה. לשניהם יש בגרות שלא מתאימה בדרך כלל לשחקנים בגילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully