וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין: "הייתי מחליף את כל מה שהשגתי בקריירה - בזכייה ביורו"

נבחרת אנגליה ערכה מסע"ת לקראת גמר היורו (א', 22:00, ספורט1). סאות'גייט: "אנחנו מתכוננים לזה מהרגע שנגמר מונדיאל 2022"

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

למודת אכזבות במשך עשרות שנים, נבחרת אנגליה תעלה מחר (ראשון, 22:00, ספורט1) לכר הדשא באצטדיון האולימפי בברלין לגמר יורו 2024. בינה לבין התואר הנכסף עומדת נבחרת ספרד שכל כך הרשימה באליפות אירופה הנוכחית, אבל גארת' סאות'גייט ושחקניו מקווים להפתיע את הפרשנים ולעשות היסטוריה. אנגליה מעולם לא זכתה ביורו וזה בסך הכול הגמר השני שלה. לפני שלוש שנים היא הפסידה לאיטליה בפנדלים, אולי הפעם היא תהיה זו שחוגגת.

"כולם כשירים וזה נהדר, אנחנו נרגשים לקראת האתגר", אמר המאמן גארת' סאות'גייט במסיבת העיתונאים, "השתפרנו לאורך הזמן והוכחנו שיש לנו אופי. עכשיו יש לנו הזדמנות נפלאה להשיג את מה שעבדנו בשבילו מהרגע שסיימנו את דרכנו במונדיאל 2022".

סאות'גייט הוסיף: "צברנו הרבה ניסיון במשחקים גדולים, לא צריך להגיד הרבה לשחקנים. מה שמכריע משחקים כאלה זה הפרטים הקטנים ואנחנו צריכים להיות בצד הנכון. קבלת החלטות תהיה מאוד חשובה, בלילות כאלה אתה צריך לעשות הכול נכון".

על היריבה אמר המאמן: "לספרד יש דרך מאוד ברורה. זו נבחרת שיודעת בדיוק מה היא רוצה מעצמה, שמפעילה לחץ אינטנסיבי וכמו כל הקבוצות הספרדיות - יודעת להניע את הכדור מצוין. גם אנחנו הצלחנו להניע כדור היטב במשחקים האחרונים, והראנו את הגרסה של עצמנו שרצינו להראות מההתחלה".

מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט באימון המסכם לפני גמר יורו 2024. רויטרס
"בלילות כאלה אתה צריך לעשות הכול נכון". סאות'גייט/רויטרס

הארי קיין אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאושרים להיות בסיטואציה הזו, אנחנו נחושים לעשות צעד אחד קדימה לעומת היורו הקודם. הסיום בגמר הקודם היה קשה, נותרנו שבורי לב. אני נרגש לחזור למעמד הזה ולנסות להוציא לפועל את תכנית המשחק. קשה למחוק מהזיכרון הפסד בגמר. אני תמיד מנסה ללמוד מהאכזבות בזמנים הקשים. אני מרגיש שזה שיפר אותי ככדורגלן".

על המוטיבציה לקראת המשחק על התואר, אמר הקפטן: "אנחנו מנסים לא לחשוב יותר מה זכייה תעשה לנו וכמה היא תהיה חשובה למדינה, אבל אנחנו משתמשים בזה כדי לייצר מוטיבציה. כשאתה כאן במחנה של הנבחרת, אתה בתוך בועה, אבל אתה רואה סרטונים ואתה מרגיש את האוהדים במשחקים... זה מרגש וגורם לנו הרבה מאוד שמחה".

קיין המשיך: "אנחנו מלאי ביטחון, אבל אנחנו לא לוקחים שוב דבר כמובן מאליו. יש לנו הרבה שחקנים מצוינים, הרבה אחדות... אבל בשורה התחתונה הכול תלוי באיך אתה עולה למגרש. היו לנו טורנירים טובים, אבל עכשיו זה הזמן לעשות את הצעד קדימה".

החלוץ סיכם: "מחר יש לנו הזדמנות לזכות באחד התארים הכי גדולים שיש ולעשות היסטוריה. אין ספק - הייתי מחליף את כל מה שעשיתי לאורך הקריירה שלי בזכייה ביורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully