וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ליברמן חתם בליגה האיטלקית בכדורעף

היום הודיעה קבוצת הכדורעף האיטלקית סונפאר מהעיר פאדובה על החתמת הכשרון הישראלי לעונה הקרובה. ליברמן הוביל בקיץ האחרון את נבחרת ישראל עד גיל 20 לעליה לאליפות אירופה לראשונה מזה כ-30 שנה

בן ליברמן. יחצ,
בן ליברמן/יחצ

השחקן הצעיר, רק בן 18, וכבר ייצג את ישראל בסופר ליגה האיטלקית בכדורעף - הליגה הטובה בעולם. היום הודיעה קבוצת הכדורעף האיטלקית סונפאר מהעיר פאדובה על החתמת הכשרון הישראלי לעונה הקרובה.

ליברמן הוביל בקיץ האחרון את נבחרת ישראל עד גיל 20 לעליה לאליפות אירופה לראשונה מזה כ-30 שנה וזאת תוך שהוא מדורג במקום הראשון בכל טורניר המוקדמות בכמות הנקודות שצבר. בנוסף, היה שותף מרכזי בזכיה של הנבחרת הבוגרת בתחרות "ליגת הכסף האירופית" ואף זכה בתואר ה MVP במשחק גמר.

במהלך העונה האחרונה בה הוא שיחק במכבי הוד השרון מליגת העל ישראלית, חיזרו אחריו מספר קבוצות צמרת עולמית, אך הוא בחר בפאדובה שם יקווה להשתלב בהרכב הפותח ולצבור נסיון משחק בליגה הטובה בעולם.

מה שאיפשר את יציאתו הוא קבלת מעמד "ספורטאי עילוי" מצה"ל, תקדים בכדורעף הישראלי.

שי ליברמן: "אני מאוד מתרגש להתחיל את העונה הראשונה שלי בליגה האיטלקית בקבוצה כמו פאדובה. מהרגע שהתחלתי לשחק כדורעף, לשחק בליגה ראשונה באיטליה תמיד היה החלום שלי וזה שזה קורה, עדיין לא מרגיש לי אמיתי. ‏ אני מאוד מאמין שעם עבודה קשה אפשר להגיע לאן שאתה חולם".

שאול שולמן, יו"ר הקרן למצויינות בספורט הישראלי: "שי הוא ספורטאי בטופ העולמי, גם בכשרון וגם בהתנהלות במגרש ומחוצה לו. להגיע לליגה הטובה בעולם מייד אחרי תיכון, קובע סטנדרט חדש של מצויינות ונותן תקווה ודוגמא לשחקני כדורעף צעירים מישראל שזה אפשרי לשאוף להכי גבוה שאפשר".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully