וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדי שאנגליה תנצח בגמר? אני מוכן שסנדרלנד תזכה באליפות"

אלן שירר, חלוץ העבר ואגדת ניוקאסל "מוכן להכל" על מנת שנבחרת שלושת האריות תזכה ביורו: "לא אכפת לי מהם, הכל כדי שקיין יניף את הגביע"

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

58 שנים עברו מאז שנבחרת אנגליה זכתה בתואר האחרון (והיחיד) שלה. מאז מונדיאל 1966, נבחרת שלושת האריות הצליחה להעפיל רק לגמר של טורניר גדול - יורו או מונדיאל - אחד, וגם זה הסתיים בהפסד לאיטליה בפנדלים בטורניר היורו האחרון שהתקיים ב-2021. מחר (ראשון, 22:00, ספורט1), אנגליה תוכל סוף סוף "להביא את הגביע הביתה", ולקבל את התואר - אלופת אירופה.

הגאווה הגדולה של המדינה הבריטית הפכה את הקהל האנגלי למשוגע למדי בכל הנוגע לרצון לזכות סוף סוף בטורניר גדול, וגם הפרשנים ושחקני הכדורגל הפעילים ואלו שאינם פעילים, מוכנים לעשות הכל על מנת לראות מחר את הארי קיין מניף את הגביע.

"אני מוכן שסנדרלנד תשוב לפרמיירליג ותזכה באליפות אם זה אומר שאנגליה תזכה ביורו", סיפר אלן שירר בריאיון לקראת הגמר הגדול. "לא אכפת לי מסנדרלנד ואין לי עניין בהם, אבל אני רק רוצה שאנגליה תנצח. זה הוגן מספיק".

שירר, כיום פרשן כדורגל מהבכירים באנגליה, שיחק בנבחרת האנגלית ובניוקאסל, שם נחשב לאגדת המועדון ששרוי ביריבות מרה עם סנדרלנד. על אף הדם רע בין המועדונים, חלוץ העבר שם את המחלוקות בצד והוא נחוש לראות את הנבחרת עושה היסטוריה.

שחקן ניוקאסל בעבר אלן שירר. GettyImages
מוכן להכל על מנת שאנגליה תזכה ביורו. אלן שירר/GettyImages

"לשחקנים האלה יש עכשיו הזדמנות להכניס את עצמם לספרי ההיסטוריה. מגיע להם לזכות, אבל יש כאלה שמגיע להם ויש כאלה שעושים, ואלה שני דברים שונים. רוצה לראות את קיין מניף את הגביע", הוסיף שירר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully