וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו יודעים מי תנצח בגמר היורו - בזכות סוריקטות מיסטיקניות

13.7.2024 / 17:13

חבורה של סוריקטות הצליחו לחזות עד כה בהצלחה את כל התוצאות של נבחרת אנגליה ביורו. כעת הן עומדות בפני המבחן האחרון, לקבוע מי תהיה המנצחת בגמר, ויש להן תשובה

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

אנגליה וספרד ילחמו ראש בראש ביום ראשון, 14 ביולי, בגמר היורו וכל אחד היה שמח לדעת את התוצאה מראש כדי להמר על המנצחת ולהרוויח כסף ותהילה. אז אל דאגה - אנחנו יודעים מי זו תהיה. כלומר לא אנחנו, אלא חבורה של סוריקטות מיסטיקניות, שככל הנראה קיבלו כוחות של ניבוי העתיד כי הן ניחשו בהצלחה עד כה את כל התוצאות במשחקי נבחרת אנגליה ביורו 2024 עם רקורד מושלם.

רק בשבוע שעבר הסוריקטות של גן החיות של דרוסילאס פארק שבמזרח סאסקס, אנגליה, הצליחו לנחש מי ינצח בחצי הגמר בין אנגליה להולנד, כשבחרו לאכול מתוך קערה שסומנה בצבעי נבחרת אנגליה ולא בזו שסומנה בכתום ההולנדי.

"היום חזרתי על הפעולה הזו עם הסוריקטות המיסטיקניות בפעם האחרונה", אמר מנהל המדור מגן החיות בצילומים של הסוריקטות חוזות את תוצאת משחק הגמר. "הן חזו עד כה כל משחק נכון עבור הנבחרת שלנו ואנחנו מקווים שעכשיו שהם בגמר, הסוריקטות יוכלו לחזות לנו את התוצאה הסופית".

והמנצחת בגמר תהייה...

"נראה שזה יהיה מאוד צמוד... אבל אנחנו (כלומר הסוריקטות) צופים ניצחון לאנגליה!", הוא אמר בתום הסרטון בו מרבית הסוריקטות בחרו לאכול מהדלי בצבעי אנגליה ולא מהדלי בצבעי נבחרת ספרד.

דובר של גן החיות של דרוסילאס פארק אמר ל"דיילי סטאר": "הסוריקטות המיסטיקניות של גן החיות של דרוסילאס עשו את התחזית שלהן לגמר היורו, וזה יהיה עוד ניצחון של אנגליה - אבל זה יהיה צמוד! השתמשנו בשני דליים של פינוקים עם דגלי הקבוצות, כשהדלי שמוקף ברוב הסוריקטות מוכרז כמנצח. אחרי התעניינות ראשונית בדלי של אנגליה, הסוריקטות הפנו את תשומת לבו לזה של ספרד, לפני שהסתובבו ובחרו לבסוף באנגליה. אולי זו אומר עוד ניצחון בתוספת הזמן, בהארכה או בפנדלים בגמר של יום ראשון!"

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

מה אתם אומרים?

מי תנצח בגמר היורו?

אנגליה
ספרד
1918 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully