וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני הנבחרת הכו, חנקו ואנסו": פרטי הפרשה המחרידה

הוארך מעצרם של שני שחקני נבחרת צרפת ברוגבי, החשודים באונס בנסיבות מחמירות במלון בארגנטינה: "התעללו בה עד שהצליחה לברוח". השניים טוענים: "לא הייתה אלימות, היחסים נעשו בהסכמה"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת הרוגבי של צרפת ממשיכה לעמוד במרכזן של שערוריות ענק. אחרי מופע הגזענות של מלווין ז'אמינה, שנזרק מהנבחרת בעקבות סטורי בו אמר "הערבי הראשון שאראה בכביש - אני דופק לו קסדה בראש", שניים מחבריו לסגל נעצרו בתחילת השבוע בארגנטינה בחשד לאונס בנסיבות מחמירות. אוסקר ז'גו (20) והוגו אוראדו (21) הם שני השחקנים שנמצאים במעצר, ובזמן שהם טוענים כי כל האירוע היה בהסכמה מלאה, עורכת הדין של המתלוננת הציגה גרסה קשה ביותר.

לפי אנה נטשה רומאנו, המייצגת את הקורבן, שני החשודים "הכו את המתלוננת בפניה, חנקו אותה, התעללו בה וגררו אותה על הרצפה". לדבריה, הם פגשו אותה במועדון לילה בו חגגו את הניצחון על ארגנטינה אחרי משחק הכנה שהיה הראשון שלהם בנבחרת, ז'גו הזמין אותה לשתות ולאחר מכן היא חשה מעורפלת והלכה איתו למלון.

עורכת הדין המשיכה: "עם ההגעה למלון ובלי לומר מילה, התוקף הראשי שהזדהה בשם או ג'יי, כפה את האקט המיני הראשון. 40 דקות מאוחר יותר, השחקן השני אוראדו נכנס לחדר. אוסקר הוא זה שפתח לו את הדלת והקורבן כלל לא הייתה מודעת לנוכחותו. הוא מיד החל להתעלל בה והשניים ביצעו את זממם בו זמנית. היא סיפרה כי נכנסה להלם. התוקף הראשון ניסה לחנוק אותו והשני פעל בעקבותיו".

אוסקר ז'גו, הוגו אוראדו שחקני נבחרת צרפת ברוגבי, מובאים לבית המשפט במנדוסה. רויטרס
הוגו אוראדו מובא לבית המשפט/רויטרס

התלונה הוגשה ביום ראשון והבדיקות הרפואיות אישרו פציעות וחבלות על גופה. "כל המעשה הפראי הזה התרחש במלון", הוסיפה רומאנו. "היא נחנקה, קיבלה אגרוף בעין ומכות בראש. כשהגבר השני נכנס, אוסקר גרר אותה במסדרון לחדר ושם הגבר השני התעלל בה מינית. היא במצב גופני רע מאוד ועדיין נמצאת בבית החולים. פגעו בה ומנעו ממנה לצאת מהחדר. עד שהצליחה לברוח".

עורך הדין של השניים, רפאל קונאו ליבארונה: "אני מאמין לשחקני הרוגבי הצרפתים. שוחחתי איתם במשך יותר משעה, אלה שני בחורים בני 20 שבאו לשחק רוגבי. הם מקצוענים ובריאים. הם לא צריכים להכות מישהי, הם לא הכו אותה. נוצרה סטיגמה על שחקני רוגבי בארגנטינה. בואו נתחיל מהתחלה. המשחק הסתיים, השחקנים יצאו לבלות. הם שתו, רקדו, הכירו. לפי הקורבן, שמבוגרת מהם ב-20 שנה, היא סירבה ללכת לשירותים שלוש פעמים עם אוראדו, אבל אחרי כמה דקות הלכה עם ז'גו למלון. עד כאן זה בהסכמה כי היא לא אמרה לרגע שהכריחו אותה. השחקן שכח את המפתחות, ירד למטה והיא חיכתה מחוץ לחדר. חצי שעה לאחר מכן, ז'גו הגיע כי גם הוא לן בחדר הזה. כאן בעצם מתחילה הסוגיה המשפטית והשאלה מה קרה בחדר. השחקן בכלל הלך לישון והיא לא צעקה לעזרה".

אמש (שישי) הועברו השניים 997 ק"מ מבואנוס איירס למנדוסה והופיעו לראשונה בבית המשפט, אבל בחרו שלא להעיד בדיון, בו נקבע כי יישארו במעצר עד למשפט. הם עלולים להיכנס לכלא ל-20 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully