וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעת מילסון תמוטט כנראה סופית את עסקת לאיוס למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 20:46

כפי שפורסם בוואלה: הכוכב האנגולי שב ארצה ויחזור לפעילות בשורות האלופה, שכעת צפויה לוותר על שחקן הפועל תל אביב לאור הפערים הגדולים ומספר שחקני הכנף המצויים בסגל של לאזטיץ'

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

מילסון נחת הערב (שבת) בישראל, כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה. הכוכב האנגולי של מכבי תל אביב, שכידוע לא התייצב לאימוני תחילת העונה ולא היה חלק ממחנה האימונים של הקבוצה בפולין כחלק מניסיונו לכפות את מכירתו, חזר ארצה וצפוי לחזור לפעילות בשורות האלופה.

מילסון כאמור נחת בארץ אחרי שהשלים טיסת קונקשן בתוך אירופה. המטרה של אנשי מכבי תל אביב היא להחזירו לפעילות מיידית, אך כמובן שבהדרגה מכיוון שלא ערך הכנה מסודרת לעונת המשחקים, כך שהציפייה היא שניתן יהיה לשלבו לדקות מסוימות בצמד המשחקים הצפויים עם סטיאווה בוקרשט הרומנית בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות.

על אף הבלגן לו גרם, במכבי תל אביב לא תופסים את מילסון כטיפוס בעייתי ולראייה העונה שעברה בשקט מופתי מבחינתו. ביחד עם הרצון לקבל אותו בחזרה וליהנות ממנו, הקבוצה תרצה לסיים את המשבר הזה על הצד האפקטיבי עבורה.

מילסון שחקן מכבי תל אביב עם נחיתתו בישראל. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מילסון כבר בישראל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הגעת מילסון לארץ מרחיקה את הישאם לאיוס ממכבי תל אביב והעסקה ככל הנראה לא תצא לפועל. גם כך הפער בין הצהובים להפועל תל אביב לא קטן ולא נרשמה התקרבות בימים האחרונים, וכעת כשהאנגולי חזר יהיו למכבי תל אביב שלושה שחקני כנף טבעיים: מילסון הנרי אדו ואושר דוידה, כשקרוב לוודאי שגם שגיב יחזקאל כאשר יגיע פסק דין בעניינו מפיפ"א. המשמעות היא שיהיו לז'ארקו לאזטיץ' ארבעה ווינגרים על שתי עמדות וסביר להניח שעסקה על לאיוס כבר לא תקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully