וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס ליגת העל החמיא: "מכבי חיפה נבנתה סביב פיירו"

ביוון שוחחו עם ניקוס ינאקופולוס, השוער ששיחק בהפועל פתח תקוה, בעקבות הדיווחים על כך שהאלופה מחזרת אחריו: "הוא מתאים לפאוק, יפחיד את ההגנות"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פרנזי פיירו זוכה ללא מעט התעניינות לאורך פגרת הקיץ והקבוצה החדשה שדווח כי נמצאת בעקבותיו היא פאוק סלוניקי. לכן, אמש (שישי) בתקשורת היוונית נערך ריאיון עם השוער ניקוס ינאקופולוס, אקס הפועל פתח תקוה שהתבקש לספר על כוכב מכבי חיפה שלפי התקשורת במולדתו האיטי זוכה להתעניינות מאלופת יוון הטרייה.

פאוק השאילה את הכוכב הצעיר שלה סטפנוס צימאס בן ה-18 לנירנברג ועל כן היא מחפשת חלוץ לסגל. לשאלה האם פיירו בן ה-29 יכול להחליף אותו, אמר ינאקופולוס: "הוא חלוץ רחבה. מאוד גבוה, חזק, עם סיומת מצוינת. הוא הכוכב של מכבי חיפה, אי אפשר להוציא לו את הכדור מהרגליים. כמובן שמדובר בליגות שונות, אבל הוא בלתי מנוצח וכל מכבי חיפה נבנתה סביבו".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
מחמאות מינאקופולוס/דני מרון

רק נזכיר שינאקופולוס הגיע להפועל פתח תקוה לפני כמעט שנה, בספטמבר האחרון, אבל אז פרצה המלחמה. הוא חזר ארצה לחידוש הליגה, אבל נותר על הספסל ובסופו של דבר שוחרר בחלון ינואר כשבמאזנו ארבע הופעות בלבד בשער המלאבסים.

עם זאת, את פיירו שכבש במדים הירוקים 26 שערים בכל המסגרות בשנה החולפת, השוער זוכר היטב: "לדעתי הוא מאוד יתאים לפאוק. הוא יפחיד את ההגנות ויהווה סכנה, הוא גדול וחזק. אם הוא יבקיע בפאוק מספרים כמו במכבי חיפה? זה כבר תלוי בהרבה דברים אחרים ובקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully