וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין ימאל בריאיון יום הולדת: "בחיים לא אהיה מסי"

לרגל יום הלדתו ה-17, ילד הפלא של ספרד חשף לפני גמר היורו מי ביקש ממנו להחליף חולצות, סיפר על היחס לו הוא זוכה בחדר ההלבשה ומה צריך לעשות כדי לנצח את אנגליה

תקציר חצי גמר היורו: ספרד - צרפת 1:2/ספורט1

לאמין ימאל כבר הספיק להרוויח בצדק את הכינוי "ילד פלא", אבל רק היום (שבת), אחרי שניפץ שיאים גם ביורו 2024 ומעל הכל הבקיע בחצי הגמר שער מרהיב שהחזיר את ספרד לעניינים וסייע לה להשלים מהפך בדרך לגמר, הוא הגיע לגיל 17.

חגיגות יום הולדת 17 יצטרכו להידחות במעט בשל העובדה שמחר ימאל אמור לעלות פעם נוספת בהרכב של נבחרת ספרד בגמר הגדול מול אנגליה מחר (ראשון, 22:00, ספורט1), אבל קודם לכן התפנה לריאיון חגיגי עבור העיתון "מארקה" וחשף: "קיליאן אמבפה ביקש להחליף איתי חולצה".

כבר בתחילת הריאיון נשאל ימאל אם היו שחקנים שבמהלך היורו ביקשו ממנו להחליף חולצות והשיב: "קיליאן אמבפה ביקש, יותר נכון אחד מאנשי הצוות הגיע לבקש בשמו, וגם פדריקו קייזה במשחק נגד איטליה. אם קיליאן היה מבקש ממני, הייתי נותן לו (צוחק). אחרי המשחק נגד צרפת רק חשבתי על הגמר ולא היה לי אכפת משום דבר אחר".

הכוכב הצעיר של ברצלונה גם נשאל עם דני קרבחאל כבר הציע לו לעבור לריאל מדריד ולא היסס: "מאז ומתמיד אני בברצלונה".

על היריבה הבאה שמפרידה בינו לבין הגביע, אנגליה, אמר: "אנחנו נצטרך לשחק כמו שאנחנו יודעים, כמו מול גרמניה וצרפת. אנחנו צריכים לשמור על הסגנון שלנו, לשלוט במשחק ולשמור על הכדור - לדעתי בזה אנחנו הכי טובים ואם נצליח לעשות את זה, אף אחת לא תוכל לעצור אותנו".

היחס מהחברים לחדר ההלבשה: "הם לא מתייחסים אליי כמו אל ילד בן 16 או 17, אלא כאחד מהם".

ההשוואות למסי: "אני מנסה להיות לאמין. אני רוצה שאנשים יזהו אותי בזכות מי שאני ומה שאני, להשוות אותי לשחקן הכי טוב בהיסטוריה זה לא דבר שיעזור לי, כי לא אהיה מסי בחיים. אני מנסה להיות לאמין ימאל. המאמן לואיס דה לה פואנטה נותן לי המון ביטחון, יכול להיות שאחרים היו מחכים עד שאהיה מבוגר יותר, אבל חוץ מאשר במשחק נגד אלבניה הוא שם אותי בהרכב בכל משחק".

לסיום, נשאל על מטלות הבית והלימודים: "ברור שגם אני מסדר את החדר, את המיטה וכל מה שילדים אחרים עושים. בלימודים אני לא אוהב שיעורי היסטוריה כי אני מתעצל ללמוד, אבל אני לומד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully