וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה במאלי: קפטן הנבחרת הושעה, הכוכבים מאיימים לפרוש

חמארי טראורה העביר ביקורת על ראשי ההתאחדות ונענש, חבריו הביעו תמיכה בדבריו ועשויים לנקוט בפעולות נוספות. יכול להשפיע גם על לוזון ושחקניו באולימפיאדה?

הצגת הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה/ההתאחדות לכדורגל

בעוד כעשרה ימים ייצא לדרך טורניר הכדורגל האולימפי בפריז ובמהלכו נבחרת ישראל תתמודד עם נבחרת מאלי עד גיל 23. אז אמנם הצרות במאלי לא נוגעות לנבחרת האולימפית, אבל בהחלט מצביעות על בעיה עמוקה, כזו שאולי בדרך כזו או אחרת אפילו תשפיע בסופו של דבר על יריבת ישראל באולימפיאדה.

לפי הפרסום ברשת "RMC הצרפתית, מספר שחקני סגל בכירים במאלי מאיימים לפרוש מהנבחרת אם ההתאחדות לא תחזור בה מההחלטה להשעות את הקפטן חמארי טראורה. האחרון, שחקן ריאל סוסיאדד, העלה בחודש שעבר פוסט ובו התנצל על התוצאות העגומות של מאלי בשנים האחרונות וטען שהסיבה לכך נעוצה גם ב"ניהול רע ולא מקצועי" מצדם של בכירי ההתאחדות. בתגובה לביקורת שהעביר, הושעה.

שחקני נבחרת מאלי חוגגים. רויטרס
הקפטן הושעה, הכוכבים הנוספים מאיימים לפרוש/רויטרס

טראורה לא הגיב להשעייתו בסוף חודש יוני, אך כאמור חבריו לנבחרת התייצבו לצדו כעת והבהירו כי אם הקפטן לא יחזור לסגל, גם הם לא יתייצבו למשחקים הבאים. מדובר בין השאר באמאדו האידרה שמשחק בלייפציג, מוחמד קמארה ממונאקו וקיקי קויאטה ממונפלייה.

השחקנים לא רק התייצבו לצד הקפטן, אלא גם הבהירו כי הם שותפים לדעתו כי ראשי הכדורגל במאלי מתנהלים בצורה כזו שפוגעת בתוצאות הנבחרת. הסיבה לפוסט של הקפטן בחודש שעבר הגיעה אחרי תיקו ללא שערים במדגסקר, תוצאה מאוד מאכזבת עבור מאלי שנותרה עם ניצחון בודד במאזנה בארבעה משחקים במוקדמות מונדיאל 2026, אך להגנת שחקני נבחרת מאלי העובדה שהגיעו למדינה שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה וזאת בעקבות דחיות חוזרות של הטיסה למדגסקר. לאחר אותו משחק גם פוטר מאמן הנבחרת ובשלב זה עדיין לא מונה מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully