וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחיש את ה-7 באוקטובר ויקבל מיליונים? הניצחון של אל גאזי

בגרמניה קבעו: שחרורו של החלוץ על ידי מיינץ אחרי שפרסם פוסטים קיצוניים והאשים את ישראל ברצח עם, לא חוקי. כעת הוא עשוי לקבל פיצויים בגובה 4.2 מיליון יורו

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בית המשפט בגרמניה פסק היום (שישי) כי ההחלטה החד צדדית של מיינץ לשחרר את אנואר אל גאזי אחרי שפרסם פוסטים קיצוניים נגד ישראל בתחילתה של המלחמה, אינה חוקית.

אל גאזי תבע את הקבוצה על הפרת חוזה והיום בית המשפט פסק לטובתו, כשייתכן שבהמשך הוא יחייב את מיינץ לשלם לשחקן פיצויים בגובה 4.2 מיליון יורו, המורכבים ממשכורות ובונוסים שלא שולמו לו ומסכום מסוים שייקבע בתור פיצוי על עוגמת הנפש שכביכול נגרמה לו.

אל גאזי בן ה-28 חתם במיינץ רק בסוף חודש ספטמבר 2023, היה שחקן חופשי לאורך הפגרה, אבל הספיק לשחק 51 דקות בונדסליגה בלבד עד ששוחרר. הקשר שיתף פוסטים קיצוניים, כולל כאלה שמכחישים את מתקפת החמאס ב-7 באוקטובר ומיינץ פעלה במהירות כאשר הודיעה כי "נקט בעמדה שהיא בלתי נסבלת עבור המועדון" והשעתה אותו. כאמור, לאחר מספר ימים הבהיר כי לא מתנצל על דבריו והוסיף: "איבוד הפרנסה שלי הוא כלום בהשוואה לגיהנום שחווים חפים מפשע בעזה. הפסיקו את ההרג".

אנואר אל גאזי מיינץ. GettyImages
פארסה. אל גאזי/GettyImages

מאז שחרורו, ההולנדי ממוצא מרוקאי לא מצא קבוצה אחרת ולמעשה לא משחק. בחודשים האחרונים החליטה מיינץ להחזירו לסגל, ככל הנראה מטעמים משפטיים בלבד, אבל לא שיתפה אותו באימונים או במשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלסטינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully