וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני וולף מחזיק אצבעות מרחוק: "מקווה שהעתודה תלך עד הסוף"

אליפות אירופה עד גיל 20 תיפתח מחר עם משחקה של הסגנית מאשתקד נגד צ'כיה. הסנטר שוויתר על הטורניר לטובת הכנות לעונה במישיגן: "מעריך את מה שישראל נתנה לי"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שהפכה לטורניר מוצלח באופן מסורתי עבור הנבחרות הישראליות, תיפתח מחר (שבת, 14:00) בפולין, כשסגנית האלופה מאשתקד תפגוש את צ'כיה. הנבחרת של אלעד חסין הוגרלה לבית ב' שמלבד צ'כיה כולל גם את גרמניה ואיטליה, ותכוון לראשות הבית.

אחרי הטורניר המרשים בקיץ שעבר בהנהגתם של נועם יעקב ודני וולף, הכחולים-לבנים ייאלצו להסתמך רק על צלע אחת מהצמד. וולף, שעבר מאוניברסיטת ייל למישיגן הנחשבת, בחר לוותר על השתתפותו בטורניר הפעם כדי להתכונן לעונה החשובה שמצפה לו במדי הוולברינס, אבל מתכוון לעקוב מרחוק אחרי הנבחרת.

"הניסיון עם נבחרת ישראל עזר לגוון את המשחק שלי ולתת לי ביטחון שנשאר איתי גם לעונה השנייה בקולג'. לנצח אהיה אסיר תודה ואעריך את מה שישראל נתנה לי", אמר וולף בפודקאסט בארצות הברית. "לצערי לא אוכל להיות חלק מהנבחרת בקיץ הזה, אבל אני מקווה שהיא לכל הפחות תשחזר את ההעפלה לגמר משנה שעברה, ואולי גם תלך עד הסוף".

דני וולף עם נועם יעקב שחקני נבחרת העתודה של ישראל. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
רק אחד נשאר. וולף ונועם יעקב/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

נועם יעקב, אחד משני שחקנים בלבד ששרדו מהסגל של הקיץ שעבר, אמור להיות אחד השחקנים הבולטים בטורניר, ואחרי שנבחר לחמישיית האליפות אשתקד, הציפיות והמעמסה עליו תהיה גדולה. מי שאמורים להוריד ממנו מעט מנטל ייצור הנקודות הם הגארד שחר דורון שבלט בעונה החולפת במדי אליצור שומרון מהליגה הלאומית, ושחקן הפנים אילי דולינסקי שכיכב העונה באליצור נתניה, וימשיך במדיה גם בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully