וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושקת לטופ 50: שיא ישראלי למכבי ת"א בדירוג אופ"א

הצהובים טיפסו שלושה שלבים בדירוג המועדונים ושיפרו את השיא של הפועל תל אביב בפעם השנייה בחצי שנה. והיכן מדורגת מכבי חיפה?

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

כשרכש את מכבי תל אביב בתחילת העשור הקודם, חזונו של מיטש גולדהאר היה להפוך אותה לקבוצה בעלת שם באירופה. שנים אחרי, נראה שהוא עומד במשימה: בדירוג המועדונים החדש של אופ"א שפורסם היום (שישי), מדורגים הצהובים במקום ה-51 באירופה - דירוג שיא לקבוצה ישראלית.

כבר בדירוג שפורסם בחודש פברואר האחרון שברה מכבי תל אביב את השיא כאשר דורגה במקום ה-54, ארבעה מקומות מעל השיא הישראלי בו החזיקה הפועל תל אביב מאז 2011. אבל כעת, אחרי עונה בה הגיעה לשמינית הקונפרנס ליג וזכתה באליפות, היא קבעה שיא חדש כשמוקמה על סף 50 המועדונים הטובים באירופה.

הדירוג מתבצע על סמך ניקוד שמקבלות הקבוצות על הישגיהן בחמש השנים האחרונות. מכבי תל אביב השיגה 33.500 נקודות, ודורגה מעל מועדונים מובילים בליגות בכירות כמו ריאל בטיס (52), מונאקו (65), גלאטסראיי (63), לסטר סיטי (68), סלטיק (69), אוניון סן ז'ילואז (60) ועוד.

ערן זהבי חוגג עם רוי רביבו גבי קניקובסקי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצלחה מצטברת. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מעליה מדורגות הכוכב האדום בלגרד (50), פאוק סלוניקי (49) וגנט (48), אותה ניצחה פעמיים העונה במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג. מכבי חיפה, סגנית האלופה, מדורגת במקום ה-83, וגם היא רשמה קפיצה מכובדת אחרי שבדירוג הקודם דורגה במקום ה-95. הפועל באר שבע מדורגת 91.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

דירוג המועדונים של אופ"א, טופ 10

1. מנצ'סטר סיטי
2. ריאל מדריד
3. באיירן מינכן
4. ליברפול
5. רומא
6. פריז סן ז'רמן
7. ויאריאל
8. בורוסיה דורטמונד
9. צ'לסי
10. אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully