וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סירוטה עוד יתברר כשחקן הכי טוב שהגיע הקיץ לישראל"

באוקראינה ניתחו לעומק את המעבר של הבלם מדינמו קייב למכבי חיפה, ניבאו שההתאקלמות תהיה קלה ואפילו הזהירו מפני האוהדים ה"מטורפים": "שלא יתפלא אם יזרקו עליו חפצים"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

התקשורת האוקראינית ממשיכה לגלות עניין רב במעבר של אולכסנדר סירוטה למכבי חיפה. הבלם בן ה-24 חתם השבוע רשמית בשורות המועדון, יצטרף על תקן מקומי בזכות האזרחות הישראלית שלו, ויחזק את מרכז ההגנה של ברק בכר ככל הנראה על חשבון לורנצו שימיץ' שצפוי להימכר. באתר "UA" פרסמו היום (שישי) פרופיל מעמיק של מכבי חיפה, וניתחו את התאמתו של סירוטה לכדורגל הישראלי

"סגנון המשחק בישראל הפוך מבאוקראינה. בישראל משחקים כדורגל איטי, לא רצים ולוחצים יותר מדי, ומשחק הראש של רוב השחקנים ברמה נמוכה. פיזיות וכושר גופני הרבה פחות חשובים, ושמים דגש על טכניקה, דריבל ומסירה. לכן יתכן שהכדורגל הישראלי יתאים לסירוטה יותר מאשר האוקראיני", כתבו, "סירוטה ידוע כשחקן טכני מאוד, שאוהב להחזיק בכדור - וזה בדיוק מה שהמאמן ברק בכר מחפש".

באוקראינה משוכנעים שסירוטה לא יתקשה להשתלב בחיפה גם מחוץ למגרש. "ההתאקלמות של סירוטה לעיר צפויה להיות נוחה יחסית. קרוב ל-20 אחוז מתושבי חיפה הם דוברי רוסית ומגיעים ממדינות ברית המועצות לשעבר. גם האנגלית של סירוטה טובה, ובישראל בה כולם מבינים אנגלית, הוא בטוח לא יהיה אבוד".

אולכסנדר סירוטה, מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
גם באוקראינה אופטימיים. סירוטה/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

על פי הכתבה, "הדעה הרווחת בישראל היא שהתחשב בנסיבות ובקושי להנחית זרים בישראל, מדובר בעסקה אדירה. יתכן שזו תתברר כהחתמה הטובה ביותר בליגה הישראלית הקיץ".

בכתבה "הזהירו" את סירוטה מפני האוהדים של מכבי חיפה, שתוארו כ"מטורפים". "הוא צריך להיות מוכן לזה. האוהדים ישיגו בקלות את כתובת המגורים שלו ומספר הטלפון שלו, הם יגיעו לבקר בבית שלו או כדי לתמוך או כדי לקלל, ואולי אפילו יזרקו לעברו חפצים. כל מילה שהוא יוציא מהפה, תיבחן במיקרוסקופ, במיוחד כעת בזמן המלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully