וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציגה את ג'ורדן לויד: "תמיד ידעתי שיום אחד אשחק פה"

14.7.2024 / 14:01

המחליף של בולדווין? מכבי תל אביב עם ההחתמה הגדולה של הקיץ: כוכב מונאקו חתם לשנתיים בשורות האלופה וצפוי להרוויח כ-1.2 מיליון דולר: "שיחקתי כל כך הרבה פעמים מולכם בתל אביב ותמיד ידעתי שיום אחד אשחק עבורכם". העדיף את הצהובים על פני וירטוס בולוניה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

ההחתמה הגדולה של הקיץ במכבי תל אביב: אחרי שאתמול פרסמנו על חתימתו, הצהובים הודיעו היום (ראשון) על צירופו של ג'ורדן לויד (1.93, 30), כוכב מונאקו בשנתיים האחרונות, שחתם רשמית לשנתיים. לויד יהיה הזר החמישי בסגל לצד חסיאל ריברו, ג'יילן הורד, ווניין גבריאל וליוואי רנדולף, והוא ינסה להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר אחריו ווייד בולדווין שעבר לפנרבחצ'ה.

"אוהדי מכבי, שיחקתי כל כך הרבה פעמים מולכם בתל אביב ותמיד ידעתי שיום אחד אשחק עבורכם", אמר ג'ורדן לויד לאתר הרשמי אחרי החתימה על החוזה. "סוף סוף זה קורה ואני מצפה לכל התמיכה והאהבה. בואו ננצח בהרבה משחקים יחד, יאללה מכבי!".

לויד חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ועל פי הערכות שכרו יעמוד על כ-1.2 מיליון דולר. הוא צפוי להיות השחקן הבכיר ביותר בקו האחורי המתחדש של עודד קטש. הוא העדיף את הצהובים על פני וירטוס בולוניה שהגישה לו הצעה גבוהה, ואף דחה הצעה לחוזה מופחת ממונאקו, שלא מימשה אופציה להשאירו עם שכר של 1.7 מיליון יורו. זו תהיה קבוצת היורוליג החמישית שלו בקריירה אחרי שעבר בולנסיה, הכוכב האדום בלגרד, מונאקו וזניט סנט פטרסבורג.

ג'ורדן לויד במדי מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
נכנס לנעליים גדולות. ג'ורדן לויד/GettyImages, Roberto Finizio

לויד אמנם מגיע אחרי עונה רוויית פציעות שגרמה לו להחסיר משחקים רבים, אבל הוא עדיין נחשב לשחקן בכיר ביבשת, ובעונה החולפת העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.0 אסיסטים ביורוליג.

מונאקו הייתה יכולה להשאיר את לויד אבל לא מימשה אופציה להחתימו לעונה נוספת, והציעה לו שכר בחוזה מופחת. הירידה בתנאים לצד הפיחות הצפוי במעמדו אחרי חתימתו של ניק קלאתיס והארכת החוזה של מייק ג'יימס, הכריעו ולויד עזב, בדרך לקדנציה שנייה בישראל אחרי ששיחק בהפועל אילת בעונת 2017/18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully