וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפולין חשפו: "מכבי חיפה הציעה 60 אלף דולר על כל משחק"

הירוקים כבר סיכמו עם עיריית ביילסקו-ביאלה על שימוש באצטדיון, הלחץ הציבורי מנע זאת: "חששו מסקנדל בינלאומי". בסוף הם נדדו להונגריה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

למכבי חיפה לקח לא מעט זמן למצוא אצטדיון חלופי בו תארח את משחקיה במוקדמות הקונפרנס ליג. בסופו של דבר הפור נפל על אצטדיון וארקטי שבהונגריה, בו תארח את המשחק הראשון נגד סבאח, אבל הדרך לשם הייתה רצופה מכשולים ומהמורות - וסימלה את הדחייה והאנטגוניזם כלפי ישראל ברחבי אירופה.

כעת חושפים בפולין, שם תוכנן מלכתחילה לקיים את משחקיה של מכבי חיפה עד שקמה מחאה ציבורית עם סממנים אנטי-ישראלים, פרטים חדשים. כזכור, תחילה הירוקים סיכמו עם עיריית לודז' על שימוש באצטדיון העירוני, אולם ראש העירייה נסוג מההסכם בעקבות ביקורת ציבורית על רקע המלחמה שמתחוללת בישראל. כעת חושפים בפולין כי גם בעיר ביילסקו-ביאלה התכוננו לארח מכבי חיפה, אך גם שם חזרו בהם.

"העירייה הייתה יכולה להרוויח לא מעט כסף, אבל סירבה להשכיר את האצטדיון מחשש לסקנדל בינלאומי", כתבו אתמול בכתבת תחקיר בפולין. על פי התחקיר, השיחות עם מכבי חיפה היו בשלבים מתקדמים - אבל גם כאן לחץ מגורמים אנטי-ישראלים עשה את שלו. "הסיבה הרשמית שהאירוח בוטל היא ביטחונית, כביכול - אבל למעשה מסתתר מאחוריה מניע פוליטי", כתבו.

רמי גרשון, קני סייף, שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
"הסיבה הרשמית ביטחונית, הסיבה האמיתית פוליטית". שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בכתבה אף דווח כי מכבי חיפה הציעה למעלה מ-60 מיליון דולר על כל משחק בו תשתמש באצטדיון, סכום שהוסכם גם על ידי העירייה. "נציגים ממכבי חיפה פנו אלינו, ויכולנו לארגן זאת בקלות", צוטט בכתבה דובר עיריית ביילסקו-ביאלה. "יצרנו קשר עם ההתאחדות הפולנית והכל כבר סוכם. אבל קרה מה שקרה, וזה בוטל".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully