וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד לקולומביה, ביילסה הזהיר: "הכדורגל בתהליך דעיכה"

מאמנה של נבחרת אורוגוואי בחר להעביר ביקורת על הטכנלוגיה ("ה-VAR גרם נזק"), הכסף ("עדיפות של עסקים") והשחקנים ("פחות ופחות שווים צפייה")

תקציר ה-0:1 של קולומביה על אורוגוואי בחצי גמר הקופה אמריקה/ספורט1

נבחרת אורוגוואי הציגה כדורגל סוחף עד שהודחה בחצי גמר הקופה אמריקה על ידי קולומביה עם הפסד 1:0, שיזכר בעיקר בעקבות העימות ביציעים בין האוהדים הקולומביאנים ומספר שחקני נבחרת אורווגואי. אחרי ההפסד, מרסלו ביילסה, מאמן הנבחרת, דווקא בחר שלא להתייחס לתוצאה ואמר את דעתו לגבי מצב הכדורגל העולמי כיום בריאיון נוקב.

"אני משוכנע שהכדורגל נמצא בתהליך של דעיכה. זה נהיה פחות אטרקטיבי, כי מה שהופך אותו למשחק הטוב בעולם כבר לא שם", סיפר ביילסה. "יש תעדוף של עסקים וכסף, לא מגנים על ההנאה ממה שהקהל צופה. מבחינתי, הכנסת הטכנולוגיה כמו VAR גרמה נזק רב לכדורגל".

עוד הוסיף מאמן נבחרת אורוגוואי: "לספורט הזה יש משהו ייחודי - כאשר הוא הופך להיות צפוי, הוא מאבד את המשיכה שלו. ככל שהזמן עובר, פחות ופחות שחקנים שווים צפייה. המשחק הופך לפחות מהנה והגידול המלאכותי הזה במספר הצופים נקטע".

בהתייחסות לאירועים המצערים בסיום המשחק בין אורוגוואי לקומולביה, וועדת המשמעת של הטורניר הדרום אמריקאי הכריזה רשמית שהיא פתחה בחקירה על מנת להבין את המקרים והאלימות שהתרחשו עם שריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully