וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה מוקדמת? באנגליה כבר החלו לתכנן מצעד לזכייה ביורו

בתקשורת הבריטית מדווחים על ארגון מוקדם של ההתאחדות האנגלית יחד עם עיריית לונדון לקיום החגיגות. גם בית המלוכה יהיה נוכח

תקציר חצי גמר יורו 2024: הולנד - אנגליה 2:1/ספורט1

הדרך של נבחרת אנגליה לגמר יורו 2024 עברה בעצלתיים עם יכולת מאוד לא משכנעת והופעות רעות, אבל עם תוצאות חיוביות והרבה אופי. בראשון (22:00, ספורט1), שחקניו של גארת' סאות'גייט יוכלו לזכות בתואר האירופי בתולדות הנבחרת והראשון מאז הזכייה ההיסטורית במונדיאל 1966, אם יצליחו לנצח את נבחרת ספרד החזקה.

בזמן שבמחנה האנגלי דואגים להכשיר את השחקנים על מנת שיגיעו במיטבם לגמר בברלין, החגיגה במולדת הבריטית כבר התחילה, לפחות התכנון לחגיגה. עוד לפני שהארי קיין הספיק לחשוב כיצד יניף את הגביע אם יזכה בו, באנגליה כבר החלו לתכנן את המצעד שיעבור ברחובות לונדון אם נבחרת שלושת האריות "תחזיר את הגביע הביתה".

לפי דיווחים באנגליה, שחקני הנבחרת, המאמן והצוות המקצועי יעברו ברחובות הבירה ויגיעו עד ארמון בקינגהאם, שם יתקבלו על ידי המלך צ'ארלס השלישי, כאשר גם הנסיך וויליאם, המכהן כנשיא ההתאחדות האנגלית, יקבל את פניהם.

הכנות לקראת הכתרת המלך צ'ארלס השלישי. 1 במאי 2023. רויטרס
יהיה חלק מהחגיגה? המלך צ'ארלס השלישי/רויטרס

בעיריית לונדון כבר החלו לפעול לקידום פרויקט המצעד, אך לא רוצים לצאת בהצהרות רשמיות כמובן מחשש ליהירות והוצאות כלכליות שאינן הכרחיות. אף על פי כן, נראה שעל מנת להבטיח סדר, ארגון ובעיקר בטיחות עבור הנבחרת ובית המלוכה, בהתאחדות האנגלית יפעלו בימים שנותרו עד הגמר בתכנון המצעד החגיגי, שעוד עשוי להתבטל במקרה של הפסד כואב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully