וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "לעזוב את מכבי הייתה החלטה קשה מאוד"

הגארד שעבר לפנאתינייקוס, סיפר בריאיון ביוון על ההחלטה להיפרד אחרי שנתיים בתל אביב: "כולם יודעים כמה אהבתי את המועדון והשחקנים"

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב עובדת במרץ בימים אלו כדי לבנות מחדש את הסגל שלה לעונה הבאה בעקבות עזיבתם של הכוכבים הגדולים, בראשם ווייד בולדווין, לורנזו בראון, ג'וש ניבו ובונזי קולסון. הערב (חמישי) היה זה בראון, שנמכר לפנאתינייקוס, שהתראיין ביוון וסיפר על הבחירה הכואבת לעזוב את ישראל אחרי שנתיים.

"אני מרגיש טוב בפנאתינייקוס, מאוד מתרגש יותר מכל דבר אחר", אמר תחילה על המעבר, "אני גם מאוד מחכה לשחק תחת מאמן כמו ארגין עתמאן שיכול לקחת את הקריירה שלי צעד נוסף קדימה. יש כאן חבורה נהדרת של שחקנים ואני מאוד רוצה לזכות איתם בתארים, וזה הכי מרגש וחשוב".

לורנזו בראון נחת באתונה עם חולצה של פנאתינייקוס. X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מתרגל לירוק של פנאתינייקוס. בראון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X

כאשר נשאל על ההחלטה לעזוב את מכבי תל אביב, השיב: "היה לי מאוד קשה. כולם יודעים עד כמה מכבי תל אביב, האנשים והשחקנים היו חשובים לי וכמה אהבתי אותם. בסופו של דבר הייתי צריך לקחת את ההחלטה שהכי טובה לקריירה שלי ולמשפחה שלי והיא הייתה לנסות אתגר חדש. שוחחתי עם מספר קבוצות, אבל הרגשתי שפנאתינייקוס מאוד רצתה אותי וידעתי שהיא רוצה אותי כדי לזכות בתארים - זו הייתה הסיבה העיקרית לבחירה שלי בפאו".

בתל אביב היה שותף בראון לדרבי חם בין מכבי להפועל, אבל כעת הוא יהיה חלק מאחד הדברים החמים בעולם ועל המפגשים הצפויים עם אולימפיאקוס אמר: "אני ממש מחכה לזה. מדובר בשניים מהמועדונים הכי גדולים באירופה וכבר מלשמוע את השמות האלה ברור שצפוי קרב. מרגש אותי להיות חלק מהדרבי הזה, שהאווירה בו חמה והשחקנים ברמה הגבוהה ביותר. מאוד מחכה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully