וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יורגן קלופ זכה להצעה מפתה - ודחה אותה על הסף

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 19:09

ב"אינדיפנדנט" טענו שהמאמן הגרמני שעזב את ליברפול והכריז על הפסקה של שנה מאימון, סומן על ידי נבחרת ארצות הברית למונדיאל הביתי ב-2026, אך ב"אתלטיק" דווח כי קלופ סירב

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עולם הכדורגל היה המום מההודעה המפתיעה של יורגן קלופ אי שם בסוף חודש ינואר. המאמן הגרמני הכריז כי יסיים מוקדם מן הצפוי את חוזהו בליברפול אחרי תשע שנים על הקווים באנפילד בגלל ש"התחיל להיגמר הכוח". קלופ הכריז כי לא יאמן קבוצה אחרת באנגליה מלבד ליברפול, וכי הוא לוקח שנה של הפסקה מאימון, ורק לאחר מכן יהיה מוכן לחשוב על המשרה הבאה בקריירה.

עם מעבר לספרד עם המשפחה, קלופ קושר כבר למספר מקומות, אך דחה את כולם על הסף - ברצלונה, באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. כעת, לאחר שנבחרת ארצות הברית נפרדה ממאמנה, גרג ברהאטלר, ב"אינדיפנדנט" מדווחים שהמאמן הגרמני הפך למועמד מספר 1 על ידי האמריקאים.

כזכור, ארצות הברית תארח את מונדיאל 2026 יחד עם מקסיקו וקנדה, והנבחרת האמריקאית בונה על טורניר משמעותי שיקפיץ אותה ברמה ויציב אותה יחד עם הנבחרות הטובות בעולם. לשם כך, בארצות הברית רואים בקלופ כאיש שיוכל לקחת את האתגר ולהתמודד עם הלחץ של טורניר גדול, כמי שעשה זאת במשך שנים על הקווים של מועדונים כמו ליברפול, בורוסיה דורטמונד ומיינץ.

לפי ה"אתלטיק", ההצעה הגיעה לקלופ כבר בשבוע שעבר, אבל הגרמני דחה אותה על הסף בטענה שהוא רוצה להמשיך מההפסקה שלו מהכדורגל.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
רוצה להמשיך בחופש. יורגן קלופ/GettyImages

בליברפול, קלופ החזיר את האליפות לאדומים אחרי 30 שנים ונבחר למאמן השנה באנגליה פעמיים, כאשר בקדנציה שלו באנפילד הוא זכה בסך הכל בשמונה תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully