וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוזרת לגביע האתגר האירופי בכדורעף

הגרלת המשחקים תתקיים בלוכסמבורג ביום שלישי הבא (16 בחודש, 13:00 שעון ישראל). בהגרלה יקבע מי תהיה יריבתה הראשונה של מכבי יעדים תל אביב. ראשי המועדון בוחנים מספר אפשרויות בהן תארח הקבוצה את המשחקים הביתיים במידה ולא ניתן יהיה לארח בישראל את משחקי הבית

דריבל, 11.7/עריכת וידאו: זיו שטיינר
מכבי יעדים תל אביב. רינת ורדי,
מכבי יעדים תל אביב/רינת ורדי

קבוצת הכדורעף של מכבי יעדים תל אביב, האלופה ומחזיקת הגביע, חוזרת לשחק באירופה בעונת המשחקים הקרובה 2024/2025 ושוב במסגרת גביע האתגר של ה-CEV. מכבי יעדים תל-אביב תחל את הופעתה בגביע האתגר בחודש נובמבר, בסיבוב השני של המפעל, שלב בו יקחו חלק 32 הגדולות.

הגרלת המשחקים תתקיים בלוכסמבורג ביום שלישי הבא (16 בחודש, 13:00 שעון ישראל). בהגרלה יקבע מי תהיה יריבתה הראשונה של מכבי יעדים תל אביב. ראשי המועדון בוחנים מספר אפשרויות בהן תארח הקבוצה את המשחקים הביתיים במידה ולא ניתן יהיה לארח בישראל את משחקי הבית.

כזכור, בעונה שעברה נאלצה מכבי יעדים לפרוש מהשתתפות בגביע האתגר בגלל קשיים שהערימה יריבתה טיראנה מאלבניה, בשלב הראשון וסירובה לקיים את ההתמודדות בין השתיים כחודש לאחר הטבח ב-7 באוקטובר במדינה ניטראלית.

העונה האחרונה בה השתתפה מכבי יעדים תל אביב בגביע האתגר היתה עונת 2022/2023 בה הקבוצה עשתה היסטוריה כשלראשונה הגיעה לגמר גביע האתגר. מכבי הדיחה בשלבים המוקדמים את קבוצת הפאר פאוק סלוניקי (יוון) ואת אומוניה ניקוסיה (קפריסין) ופונטה בסטארדו (פורטוגל), עד שנוצחה בגמר לאולימפיאקוס החזקה. זו היתה עונה בה הקשר של הקבוצה עם הקהל הגיע לשיא עם תצוגות עידוד בלתי נשכחות בהדר יוסף ובמשחק הגמר בדרייב אין בו כ- 3000 אוהדי הקבוצה מילאו את האולם ומכירת הכרטיסים הסתיימה תוך 2 דקות מפתיחתה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully