וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל!": זעם בהולנד אחרי הזווית החדשה על הפנדל של אנגליה

הארי קיין סחט מהולנד פנדל שנוי במחלוקת בחצי גמר היורו, כשגם לפרשנים האנגלים גרם לגחך. אבל אז ההולנדים גילו את הזווית החדשה

שני השערים הראשונים בחצי גמר היורו: הולנד מול אנגליה/ספורט1

אנגליה כבשה אתמול (רביעי) שער שווין יקר ומל הולנד בזכות פנדל שאותו סחט הארי קיין מדנזל דומפריס בחצי גמר היורו. המגן ההולנדי הרים רגל גבוהה וקיין מיד נשכב על הדשא והתפתל מכאבים. השופט ראה את התקרית ולא שרק לפנדל, אבל שופטי המסך הזעיקו אותו וקבעו שהייתה עבירה. ואומנם אכן היה נראה שהיה מגע בין השניים, אבל רבים טוענים שהמגע נעשה אחרי שהבעיטה יצאה, ובוודאי שאינה מצדיקה פנדל.

ואם זה לא מספיק, בתקשורת ההולנדית פרסמו זווית חדשה למהלך, שבה נראה בוקאיו סאקה נוגע ביד בכדור, כך שהמהלך כולו לטענתם אמור היה להיפסל. "משהו פה מסריח", נכתב בתקשורת ההולנדית.

כזכור, אפילו באנגליה לא הסכימו עם הקביעה. ג'יימי קראגר, אקס ליברפול ופרשן אנגלי בכיר, צייץ מיד לאחר השריקה "בחיים לא פנדל". לאחר מכן גם ג'ואי בארטון ומייקל אואן טענו גם הם שההחלטה אינה צודקת.

סאקה נוגע ביד בכדור לפני הפנדל של אנגליה מול הולנד?. ספורט1, צילום מסך
סאקה נוגע ביד בכדור לפני הפנדל של אנגליה מול הולנד?/צילום מסך, ספורט1

היד של סאקה

ג'ואי ברטון נגד הפנדל

קראגר לא מסכים עם הפנדל

גם ההולנדים לא מסכימים עם הקביעה

אחרי הביקורת שלו, קראגר אמר ל"טלגרף" האנגלי: "זה בחיים לא פנדל. אני לא מאמין שהשופט נקרא על ידי ה-VAR בגלל דבר כזה ואני לא מאמין שהשופט פסק על זה. אם אנגליה תנצח את המשחק הזה, המזל היה לצידה".

אפילו לי דיקסון, מגן נבחרת אנגליה לשעבר, אמר לפני ההחלטה לפסוק פנדל: "אני אהיה בהלם אם ייפסק כאן פנדל".

כזכור, בסיום המשחק מאמן הולנד רונלד קומאן אמר ש"ה-VAR הורס את המשחק", בעוד ורג'יל ואן דייק טען ש"השופט ברח בסיום מהמגרש" כי ידע שטעה ותהיה עליו ביקורת. מנגד, שחקן הולנד דנזל דומפריס הודה כי רגלו פגעה בזו של קיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully