וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויד, מייקון ועוד שניים: תכנית הזרים של מכבי ת"א

11.7.2024 / 12:00

אחרי ההחתמות בקו הקדמי, הצהובים מתחילים לעצב מחדש את מצבת הגארדים. אופטימיות בנוגע לצירופו של כוכב מונאקו שקיבל הצעה גבוהה, גם העסקה עם אקס פנאתינייקוס אמורה לצאת לפועל. התכנון: לפתוח את העונה עם שמונה זרים, בניגוד לעונה שעברה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

אחרי שצירפו את ווניין גבריאל וג'יילן הורד לקו הקדמי, ואת ליוואי רנדולף לעמדת הסמול פורוורד, מכבי תל אביב מתחילה לעצב מחדש את מצבת הגארדים, שתעבור מהפכה בעקבות עזיבתם של ווייד בולדווין ולורנזו בראון.

תמיר בלאט כבר סיכם על חוזה חדש בשורות הקבוצה וגם ג'ון דיברתולומיאו מתוכנן להמשיך, אבל לצידם אמורים לנחות זרים בכירים שיצטרכו להיכנס לנעליים הגדולות של הצמד בולדווין-את-בראון, שנחשבו לאחד הצמדים הטובים והמסוכנים באירופה.

נכון לעכשיו, מסתמן ששניים מהזרים שינסו למלא את החלל הם ג'ורדן לויד ודריל מייקון ג'וניור. לויד, מכוכבי מונאקו בשנתיים האחרונות, אמור להיות אחד השחקנים המובילים בסגל המתחדש של קטש, אם לא המוביל שבהם. מכבי תל אביב העבירה לגארד בן ה-30 הצעה טובה, ובמועדון אופטימיים בנוגע לאפשרות שיקבל אותה ויצטרף. לויד אמנם יגיע אחרי עונה רוויית פציעות שגרמה לו להחסיר משחקים רבים, אבל הוא עדיין נחשב לשחקן בכיר ביבשת, ובעונה החולפת העמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.0 אסיסטים ביורוליג.

מונאקו הייתה יכולה להשאיר את לויד אבל לא מימשה אופציה להחתימו לעונה נוספת, והציעה לו שכר בחוזה מופחת. הירידה בתנאים לצד הירידה הצפויה במעמדו אחרי חתימתו של ניק קלאתיס והארכת החוזה של מייק ג'יימס, ככל הנראה הכריעו ולויד יעזוב, ככל הנראה בדרך לקדנציה שנייה בישראל אחרי ששיחק בהפועל אילת בעונת 2017/18.

שחקן מונאקו ג'ורדן לויד. דני מרון
תחליף ראוי? ג'ורדן לויד מול ווייד בולדווין/דני מרון

גם עם דריל מייקון השיחות מתקדמות. הגארד בן ה-28, אקס פנאתינייקוס, צפוי לחתום בקרוב. מייקון יגיע אחרי שקרע את הרצועה הצולבת במהלך העונה החולפת, כשהוא עדיין לא כשיר. במעט המשחקים ששיחק העונה במדי שנזן הסינית, הוא העמיד ממוצעים של 18.9 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים.

לויד ומייקון אולי נחשבים לשחקנים פציעים ובכל מקרה ספק אם יעמדו בסטנדרט הגבוה שהציבו בולדווין ובראון, אבל הם גם יכולים לספק לעודד קטש פתרונות אחרים, ולייצר ריווח מקסימלי בזכות הקליעה משלוש, תחום בו שניהם מצטיינים.

אם לויד ומייקון אכן יחתמו, הסגל המתחדש של קטש יכלול חמישה זרים חתומים: חסיאל ריברו שנשאר לעונה שנייה, ג'יילן הורד, ליוואי רנדולף, ווניין גבריאל, לויד ומייקון. על פי התכנון של הצהובים, הם ישנו כיוון ויפתחו את העונה עם שמונה זרים - ולא עם שבעה כפי שפתחו את העונה שעברה. יתכן שהרשימה תכלול גם את הפורוורד קולין מלקולם שנמצא בשיחות עם הקבוצה. כך או אחרת, רשימת הזרים אמורה להתחלק כך: שלושה שחקני פנים (גבריאל, הורד וריברו), שני פורוורדים (רנדולף, קולין מלקולם/אחר) ושלושה גארדים (לויד, מייקון וגארד נוסף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully