וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרטים המזעזעים: מחווה באנגליה לשדר BBC שמשפחתו נרצחה בחץ וקשת

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 11:31

החשוד ברצח המזוויע, בן זוג לשעבר של בתו של שדר הספורט, נעצר באנגליה, כשפרטים נוספים נחשפו על מותן הטראגי של שלוש הנשים. השידור של משחק הנבחרת נפתח עם השדר שנחנק מדמעות: "קורע לב, ג'ון חבר של כולנו"

ג'ון האנט, שדר BBC שאשתו ובנותיו נרצחו. פייסבוק, צילום מסך
ג'ון האנט, שדר BBC שאשתו ובנותיו נרצחו/צילום מסך, פייסבוק

פרשת הרצח האכזרי של בני משפחתו של שדר BBC ממשיכה לזעזע את בריטניה, כשאתמול (רביעי) נפתח שידור המשחק של נבחרת אנגליה (במסגרת חצי גמר יורו 2024) במחווה לכבודו של ג'ון האנט, שאשתו ושתי בנותיו נרצחו. האנט הוא שדר ותיק של מירוצי סוסים ברשת BBC, ואמש השידור ברשת נפתחו בדברים של שדר על סף דמעות.

"ערב טוב לכולם, אנחנו פה בגרמניה, משדרים משחק כדורגל, ונעשה את זה, אבל לפני כן, אי אפשר בלי כמה מילים", פתח את השידור מארק צ'אפמן בקול רועד, "זה היה יום קורע לב. ג'ון האנט הוא הקולגה שלנו, והחבר שלנו, לא רק לצוות 5 Live Sport הנוכחי, אלא לכל אלה שעבדו כאן איתו במהלך 20 השנים האחרונות. וגם, לכולכם שנהניתם מהפרשנויות המעולות שלו. אז, בשם כל מי שקשור ל-5 Live Sport, האהבה והמחשבות והתמיכה שלנו עם ג'ון ומשפחתו".

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
לואיז האנט, בתו של ג'ון האנט, שדר BBC שאשתו ובנותיו נרצחו. פייסבוק, צילום מסך
נמצאו קשורות וחבולות. לואיז האנט/צילום מסך, פייסבוק
לואיז האנט, בתו של ג'ון האנט, שדר BBC שמשפחתו נרצחה, לצד החשוד ברצח, בן זוגה לשעבר קייל קליפורד. פייסבוק, צילום מסך
לואיז האנט, בתו של ג'ון האנט, שדר BBC שמשפחתו נרצחה, לצד החשוד ברצח, בן זוגה לשעבר קייל קליפורד/צילום מסך, פייסבוק

היום ממשיכים להתפרסם הפרטים הקשים של המקרה, כשהחשוד בביצוע הירי, חייל צבא בריטניה לשעבר, נתפס לאחר שנמצא פצוע לאחר שניסה לפגוע בעצמו. הוא נמצא בעוד מסתתר בבית קברות בלונדון. קייל קליפורד, בן 26, שככל הנראה שירת בצבא הבריטי במשך כשנה, צפוי להיות מואשם ברציחתן של קרול האנט, בת 61, ושתיים מבנותיה, האנה, בת 28 ולואיז, 25, בביתן. במשטרה מעריכים כי החשוד היה מוכר לקורבנות ולא מחפשים אחר חשוד נוסף במסגרת החקירה. על פי כל הדיווחים באנגליה, הוא היה בן הזוג לשעבר של לואיז, לא התגבר על הפרידה ממנה - והחליט לנקום בה בצורה מזוויעה.

מקורות אמרו כי קרול האנט נמצאה במסדרון הבית עם חץ של קשת בחזה, בעוד שעדויות ששתי הקורבנות האחרות היו קשורות. ככל הנראה, אחת הקורבנות שלחה הודעה לבן זוגה, והפצירה בו להתקשר למשטרה ולבוא להציל אותה. הנרצחות לא היו קשורות כאשר נמצאו, אך היו סימני קשירה סביב פרקי הידיים והפנים שלהם. לכל הקורבנות היו פציעות בברכיים. ההערכה היא שהנשים הוחזקו כבנות ערובה במשך שעות לפני שהוזעקה המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully