וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורוליג אישרה: מכבי תל אביב תמשיך לארח בפיוניר

היכל אלכסנדר ניקוליץ' ימשיך לשמש בית לצהובים בעונה הקרובה, כל עוד המצב לא יאפשר חזרה לאירוח בישראל. כפי שפורסם בוואלה ספורט: הפועל תל אביב והפועל ירושלים יארחו בבולגריה ביורוקאפ

דני אבדיה מגיע לראשונה למתחם של פורטלנד טריילבלייזרס/הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) שהנהלת היורוליג אישרה את הצעתה לאולם חלופי למשחקי הבית בעונת 2024/25. אלופת המדינה תמשיך לארח בהיכל על שם אלכסנדר ניקוליץ' (אולם פיוניר) שבבלגרד, בירת סרביה, אלא אם יחול שינוי במצב הביטחוני שיאפשר לה לחזור ולקיים את משחקיה הביתיים בישראל.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

"הקבוצות הישראליות ערכו את משחקי הבית שלהן בעונה החולפת באולמות חלופיים בשל חששות בטחוניים הנובעים מהסכסוך החמוש המתמשך באזור, כאשר המטרה היא להבטיח את שלומם ורווחתם של השחקנים, הצוותים והאוהדים", לשון ההודעה מהנהלת המפעל. "היורוליג תמשיך לנטר את התפתחות המצב, תישאר בקשר עם הגורמים המעורבים ותודיע על שינויים כלשהם לגבי החלטות אלה במקרה שהמצב באזור יחזור לנורמליות".

אולם פיוניר בלגרד מכבי תל אביב נגד פנאתינייקוס. Djordje Kostic,
ההיכל ע"ש אלכסנדר ניקוליץ'/Djordje Kostic

כמו כן, כפי שפורסם בוואלה ספורט, ביורוליג אישרו את הצעתן של הפועל תל אביב והפועל ירושלים לארח את משחקי היורוקאפ שלהן בסמוקוב ארנה שבבולגריה. האולם מרוחק כשעה נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי בסופיה, מכיל כ-2,500 מקומות ישיבה ומשמש כביתה של קבוצת רילסקי. במתחם הצמוד לסמוקוב ארנה יש מלון שיוכל לשמש אוהדים שיבחרו לטוס למשחקים של שתי האדומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully