וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את בני יהודה, אורי דהן נפצע

11.7.2024 / 10:45

יומיים אחרי שהשלים את המעבר ממכבי חיפה, הבלם ספג מכה חזקה ודידה החוצה. ירין לוי הכריע (71), גיל כהן וקאני ערכו בכורה

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

דאגה בבית"ר ירושלים: אורי דהן נפצע הבוקר (חמישי) במשחק האימון נגד בני יהודה במגרש האימונים בכפר שלם, ויצא מהמגרש כשהוא מדדה, אחרי שספג מכה חזקה ברגלו. כזכור, דהן השלים רק לפני יומיים את מעברו הרשמי ממכבי חיפה לבית"ר ירושלים וחתם לשלוש שנים, אחרי שבעונה שעברה שיחק בבית"ר כמושאל.

מי שהחליפו במרכז ההגנה היה גיל כהן, המצטרף הטרי ממ.ס. אשדוד, שערך הופעת בכורה. גם סילבה קאני, שהגיע מאוסטריה וינה, ערך הופעת בכורה לא רשמית בקבוצה. דור מיכה שסובל מפציעה קלה לא שיחק, ובשער של היריבה עמד רוי ששון, המושאל לזהובים מבית"ר.

במשחק ניצחה בית"ר ירושלים 0:1 משער של ירין לוי בדקה ה-71, אחרי מחצית ראשונה טובה בה הגיעה למספר מצבים מסוכנים. שער שוויון של שובל גוזלן דקה לאחר השער של לוי, עם הקפצה יפה מעל השוער, נפסל בטענה לנבדל.

אורי דהן בית"ר ירושלים. דני מרון
חוסר מזל. אורי דהן/דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: מיגל סילבה, זוהר זסנו, אורי דהן, ליאל דרעי, גריגורי מורוזוב, איסמעילה סורו, ירין לוי, לי און מזרחי, סילבה קאני, ירדן שועה, מיירון ג'ורג'.

הרכב בני יהודה: רוי ששון, עמית כהן, ג'ונתן אגייפונג, יעקב אבבה, סתיו ישראלי, ג'ואל אבקה, שביט מזל, מוטי ברשצקי, נהוראי קריב, יאיר קסטרו, גיל יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully