וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיצטדיון, הפרס והאוהדים: הכל לקראת אלוף האלופים

11.7.2024 / 10:15

ההיגיון מאחורי ההחלטה להעניק ביתיות למכבי תל אביב, הרווח שמחכה למנצחת והצפי ליציעים מלאים. אוראל גרינפלד ישפוט

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על אומוניה ניקוסיה במשחק הכנה/ספורט1

היורו לקראת סיום וביום ראשון ייערך הגמר בין ספרד לאנגליה. למחרת, ביום שני, תצא לדרך עונת 2024/25 בכדורגל הישראלי עם משחק אלוף האלופים בין האלופה מכבי תל אביב למחזיקת גביע המדינה מכבי פתח תקוה. על פי החלטה של המנהלת שהתקבלה כבר לפני שלוש שנים ולא תשתנה גם הקיץ, למרות שמדובר במשחק בין האלופה למחזיקת הגביע, מי שתזכה לביתיות היא האלופה.

בעבר המשחק התקיים במגרשים נייטרליים, אבל אז לא הגיעו אוהדים רבים בניגוד למשחק ביתי של האלופה, ולכן גם העונה המשחק ייערך באצטדיון הביתי של האלופה, והפעם בבלומפילד.

המנויים של מכבי תל אביב לעונה הקרובה כבר נמכרים בכמות גדולה, והצפי הוא שקרוב ל-23 מנויים יחודשו. למשחק הקרוב נמכרים כרטיסים בנפרד מהמנוי, אבל מי שמחזיק בכרטיס "Forever+"', מועדון הלקוחות של אוהדי מכבי תל אביב, זכה לכרטיס חינם למשחק ביום שני, כך שבלומפילד אמור להתמלא בלא מעט אוהדים, למרות שיש עוד זמן גם לבעלי המנויים לרכוש מנויים חדשים.

ירדן כהן שחקן מכבי פתח תקוה שומר על דן ביטון שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
תמריץ מקצועי וכספי. דן ביטון לצד ירדן כהן/אריאל שלום

הזוכה באלוף האלופים לא תקבל מענק כספי, אבל כזכור מקבלת כרטיס לחצי גמר גביע הטוטו, שם כבר מדובר במפעל עם תגמולים כספיים, כך שמי שתזכה מבין השתיים בסופרקאפ, תוכל להפיק רווחים נאים.

מי ששובץ לשפוט את המשחק הוא אוראל גרינפלד, שיופיע עם הצוות הקבוע שלו שכולל את הקוונים רועי חסן ועידן ירקוני. השופט הרביעי יהיה אוהד אסולין, ועל ה-VAR יופקד אלי חכמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully