וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes תערוך הקרנה של גמר היורו לחיילי גבעתי

החברה תקרין על מסך ענק את משחק הגמר המסקרן בין ספרד ואנגליה לחיילי החטיבה. מנכ"ל yes: "שמחים לעודד ולהעלות את המורל בחטיבה". הגמר ישודר ביום ראשון ב-22:00 בספורט1

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. Daniela Porcelli/ISI, GettyImages
גם החיילים ייהנו/GettyImages, Daniela Porcelli/ISI

חברת yes המאמצת את עמותת חטיבת גבעתי תערוך לחיילי החטיבה הלוקחים חלק במערכה בעזה כבר מעל ל-9 חודשים, הקרנה מיוחדת של גמר היורו בין ספרד לאנגליה על גבי מסך ענק.

בתחילת המלחמה הודיעה yes יחד עם חברת פלאפון כי הן מאמצות את עמותת חטיבת גבעתי. במסגרת האימוץ תורמות החברות לחיילי גבעתי ציוד קצה, מסייעות במלגות לימודים, מחזקות את תשתיות התקשורת והטלוויזיה בבסיסים ומפיקות אירועים משותפים.

במהלך המלחמה, בחודש נובמבר האחרון ארגנה חברת yes בשיתוף האגודה למען החייל אירוע הקרנה של משחק כדורגל בין נבחרת ישראל לקוסבו ממוקדמות היורו בהשתתפות אלפי חיילים בבסיס נחשונים.

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

"גמר היורו הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם ואנחנו שמחים שכחלק מאימוץ חטיבת גבעתי אנחנו יכולים לתת לחיילים הפוגה קלה מהלחימה ולהנעים את זמנם עם הקרנה משותפת של המשחק", אמר אילן סיגל, מנכ"ל yes. "זוהי זכות גדולה עבורנו ואנו מייחלים שנדע ימים שקטים ובטוחים ושכולם יחזרו הביתה בשלום."

איציק לויט, יו"ר עמותת בית חטיבת גבעתי אמר כי: "שיתוף הפעולה המרגש שלנו עם פלאפון ו- yes מאפשר לנו ליצור אירועים משמעותיים עבור חיילי החטיבה. אנו גאים בחיילי ומפקדי החטיבה המהווים את חוד החנית של הלחימה בעזה ושמחים להעלות את המורל בתקופה קשה ומורכבת זו."

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully