וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים את פריז: אוקלי משיקה משקפי שמש למשחקים האולימפיים

הכירו את קולקציית האולימפיאדה המיוחדת והייחודית של מותג המשקפיים והלייף סטייל אוקלי - "הניצוץ הפנימי" - 6 דגמים אייקונים ופורצי דרך של המותג, אשר עוצבו מחדש על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצבעוניות עוצרת נשימה

אוקלי מהדורה מיוחדת לאולימפידה 2024 בצבעי ניאון מיוחדים, טווח מחיר 759 עד 1119 שקל. יחצ,
אוקלי מהדורה מיוחדת לאולימפידה 2024 בצבעי ניאון מיוחדים, טווח מחיר 759 עד 1119 שקל/יחצ

מותג משקפי הספורט והשמש המוביל בעולם אוקלי יוצא בקולקציה מיוחדת לקראת אולימפיאדת פריז 2024 - "הניצוץ הפנימי" - 6 דגמים אייקונים ופורצי דרך של המותג אשר עוצבו מחדש על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וצבעוניות עוצרת נשימה.

קולקציית האולימפיאדה "הניצוץ הפנימי" מלמדת שכדי לכבוש את המכשולים שסביבנו, עלינו קודם כל לקבל ולכבוש את המכשולים שבתוכנו. אוקלי מעצבים מחדש דגמים פורצי דרך, המציעים את שדה הראייה הרחב והאיכותי ביותר.

עיצובי המשקפיים החדשים יוצרים איזון בין הצפוי לבלתי-צפוי, בין שליטה לוויתור. בהשראת התנועה של מערכת העצבים האנושית המנחה אותנו בכל דבר שאנחנו חושבים, אומרים או מרגישים. הטכנולוגיה הייחודית של Oakley הינה עדשות הPRIZM - טכנולוגיה ייחודית המכוונת את הצבעים בסביבת הפעילות, מחדדת את תפיסת העומק ומשפרת את היכולת לעקוב אחרי עצמים נעים ובכך תורמת לתחושת ביטחון בעת הפעילות.

המותג מציע משקפים ייעודיים לכל ענף ספורטיבי, עם המאפיינים והדרישות הספציפיות, הן במסגרות והן בעדשות. בנוסף, המגוון הרחב בדגמים, בעיצוב, בצבעים ובפתרונות האופטיים לספורטאים שמרכיבים משקפי ראיה, הופך את המותג לכזה שעושה הבדל משמעותי בעת ביצוע הפעילות הספורטיבית, תורם לחוויה ויזואלית מדהימה, להגברת תחושת הביטחון בסביבת הפעילות.
את הדגמים מובילים ספורטאי עלית ומתמודדי אולימפיאדת פריז 2024, שיתקיימו בפריז ביולי - אוגוסט הקרובים.

טווח מחירים 759 שקל - 1,119 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • אוקלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully