וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מחליפים" הרשימו, צפו בנבחרת ארה"ב גוברת על קנדה במשחק אימון

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 8:45

כמה כישרון, איזה עומק: החמישייה השנייה של ארה"ב הצטיינה בניצחון 72:86 על קנדה בהכנה לפריז 2024. אדוארדס וסטף קרי בלטו

צפו בתקציר: נבחרת ארה"ב גוברת על קנדה במשחק הכנה לאולימפיאדה/פלייר

נבחרת ארה"ב בכדורסל החלה את הדרך לאולימפיאדת פריז עם ניצחון. אנתוני אדוארדס קלע 13 נקודות, סטפן קארי הוסיף 12 וארצות הברית פתחה את ההכנה שלה למשחקים האולימפיים עם ניצחון על קנדה 72:86 הלילה (רביעי) בלאס וגאס.

ג'רו הולידיי קלע 11 נקודות ואנתוני דייויס סיים עם 10 עבור ארה"ב, שמצפים לה עוד ארבעה משחקי הכנה עד שתגיע לצרפת. מנגד, אר-ג'יי בארט קלע 12 לקנדים המוכשרים, שי גילג'ס-אלכסנדר ודילון ברוקס סיימו עם 10 כל אחד.

לברון ג'יימס לצד סטפן קרי, נבחרת ארצות הברית כדורסל. GettyImages
היו גם רגעי היילייטס. סטף ולברון/GettyImages

צפו ברגעים הנבחרים מהמשחק

הנשיא לשעבר ברק אובמה היה במשחק, וכך גם מאמני NBA רבים ועשרות מכובדי כדורסל ארה"ב בעיר לרגל חגיגת 50 שנה של הליגה. ביניהם ג'רי קולאנג'לו, מייק ששבסקי, ג'ים בוהיים, דוויין ווייד, כרמלו אנתוני ועוד רבים.

ארה"ב פתחה חלש ופיגרה 11:1 באמצע הרבע הראשון, לאחר שהחטיאה את ששת ניסיונות הזריקה הראשונים שלה. עם זאת, בשאר המחצית ארה"ב קלעה 40 לעומת 22 של קנדה, והאמריקאים קולעים 18 מ-28 - 64.3% . היתרון היה 33:41 בהפסקה והאמריקאים העלו אותו ל-54:69 לקראת הרבע הרביעי.

ההרכב השני של ארה"ב - אנתוני דייויס, באם אדבאיו, אנתוני אדוארדס, טייריס הליברטון וג'ייסון טייטום - עשה עבודה טובה יותר, ולכל אחד מחמשת השחקנים האלההיה פלוס מינוס של פלוס-10 ומעלה סטיב קר פתח בחמישייה עם סטפן קרי, ג'רו הולידיי, דווין בוקר, לברון ג'יימס וג'ואל אמביד.

במשחק הבא: ארה"ב תשחק נגד אוסטרליה באבו דאבי ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully