וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף שגייסה משפחת החטוף נעלם. איך זה קשור לאביו של דני אבדיה?

תחקיר כאן 11: בני המשפחה של החטוף רום ברסלבסקי גייסו תרומות בשווי עשרות אלפי שקלים והגיעו לצפות במשחקו של דני אבדיה בוושינגטון, כשהם משאירים את התיקים ברכבו של אביו זופר. בסיום אמר שהרכב נפרץ והכסף נגנב ומאז ניתק מגע. טענתו: ניסיון סחיטה של המשפחה

במשך תשעה החודשים האחרונים, משפחות החטופים עושות הכול כדי להשיב את יקיריהן הביתה. משפחתו של רום ברסלבסקי, החטוף בעזה, טסה לארצות הברית למשלחת עם עוד משפחות חטופים, על מנת להעלות את המודעות לשחרורם. במהלך הנסיעה הצליחו לגייס תרומות בסך עשרות אלפי שקלים, שנועדו, בין היתר, לקמפיין להשבתו של רום. על פי תחקיר של דניאל אלעזר שהתפרסם בחדשות הערב בכאן 11, הכספים נעלמו - וכעת נבחן הקשר לזופר אבדיה, אביו של דני.

בני המשפחה, שעמם נמנו אחיו של רום עמית, בת זוגו, אמו ודודתו, ידעו שיהיו בוושינגטון. הם יצרו קשר עם זופר במטרה להגיע לראות את המשחק שבו השתתף דני. מאחר שלא יכלו לעבור במלון הם הגיעו לאולם עם שלושה תיקי גב, בהם היו הכסף, דרכונים ויתר הציוד האישי. בכניסה לאולם זופר אמר להם שלא יוכלו להיכנס עם התיקים, הם השיבו שאפשר לאחסן אותם בלוקרים והוא התעקש, לדבריהם, שישימו אותם ברכב שלו.

בסיום המשחק טען אבדיה האב שהרכב נפרץ והתיקים נגנבו. לדבריהם, סירב לקחת אותם לראות את הרכב. הוא נתן סכום כסף למונית אך נעלם להם ואמר שאין טעם להגיש תלונה. הם התעקשו שיגיש, זופר סיפק להם מספר תלונה אך ניתק מגע. הבן כתב לדני על אכזבתו מהיחס וההתנהלות כלפיו, וזופר התעצבן בעקבות הפנייה וטען שהמשפחה מנסה לסחוט אותו ואת בנו.

צפו בתחקיר המלא של דניאל אלעזר בחדשות הערב בכאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully