וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הוקרה נערך לשופט העבר הבינלאומי אברהם קליין

בערב הוקרן סרט שהופק אודותיו. שפט בין היתר במונדיאל 1970, במשחק הענק בין ברזיל ואיטליה במונדיאל 1982 ובגמר של אותו הטורניר. "תודה על כל מה שהענקת לנו בעולם הכדורגל"

היום (רביעי) נערך ערב הוקרה במתחם הספורט "גלי חיפה" לשופט הכדורגל הבינלאומי אברהם קליין, במהלכו הוצג בהקרנת בכורה סרט דוקומנטרי על פועלו, סרט שהפיק ערוץ הטלוויזיה הספרדי 'מוביסטר' שהתלווה ותיעד את קליין, במשך שבוע בארץ.

באירוע השתתפו בין היתר, ראש עיריית חיפה מר יונה יהב, שגריר הונגריה בישראל, חבר הכנסת לשעבר מיכה גולדמן, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, שחקני כדורגל בעבר ובהווה, ושופטי כדורגל.

אברהם קליין נשא דברי תודה: "אני מודה לחברה הכלכלית ולמועדון העירוני גלי חיפה שהפך למקום האימונים שלי ולכן אין מתאים ממנו לארח אירוע כזה. תודה לכולכם שפינתם ערב לצפות בחיי הפרטיים ובמיוחד המקצועיים. זכיתי להיבחר ליקיר חיפה ולייצג את ישראל. קריירת השיפוט שלי התפרסה על פני ארבעה עשורים והביאה אותי לגדולי האצטדיונים בעולם, אין גאה ממני שבחיפה נבנה ופועל אחד האצטדיונים היפים בעולם ועל כך תודה לראש העיר יונה יהב שבזכותו הוא נבנה. תודה להתאחדות הישראלית שעמדה מאחוריי לאורך כל הדרך, וכמובן למשפחתי".

ערב הוקרה לשופט העבר אברהם קליין. .,
"זכיתי לייצג את ישראל". אברהם קליין בערב ההוקרה והקרנת הסרט/.

"אברהם קליין, אתה איש אהוב, כולם אוהבים אותך ומה שהכי יפה בך זה הצניעות, הכל אתה עושה בהצנעת לכת, וזה תואם מאוד לעיר חיפה", אמר ראש העיר חיפה, יונה יהב, "אני מודה לך על כל מה שהענקת לנו בעולם הכדורגל. מאחל לך שתתהלך בעיר הזו עוד שנים רבות בצניעות שכל כך מאפיינת אותך".

אברהם קליין נולד ברומניה ב-1934, שרד את השואה, הגיע בגיל 13 להולנד עם עוד 500 ילדים יהודים ועלה לישראל באוקטובר 1948, נחשב עד היום לשופט הכדורגל הבכיר בישראל בכל הזמנים. קליין זכה לשפוט באחד המשחקים הגדולים בכל הזמנים, בין ברזיל לאיטליה במונדיאל 1982. קליין שימש גם כקוון במשחק הגמר של אותו טורניר וזכה בנוסף לשפוט את פלה במונדיאל 1970.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully