וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר כלכלי או הפוגה? "הקיץ יהיו פחות החתמות בליגה הסעודית"

שר הספורט של ערב הסעודית אישר כי אחרי שבעונה שעברה הקבוצות הוציאו כמעט מיליארד יורו על רכש, השנה "האסטרטגיה תהיה שונה". הסיבה העיקרית: עיכובים באישורי מימון המועדונים

מחוץ לקווים, 10.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נועה לוי

חלונות ההעברות בשנתיים האחרונות בכדורגל העולמי השתנו מקצה לקצה בעקבות כניסה של הליגה הסעודית לתמונה. הקבוצות מהמפרץ עם הכסף הבלתי נגמר שינו את כללי המשחק, ועם יכולת כלכלית אדירה החתימו כוכבים רבים, חלקם אפילו בשיאם, עם סכומי העברות של עשרות מיליוני יורו וחוזי עתק. זה התחיל מכריסטיאנו רונאלדו לאל נאסר, המשיך לקרים בנזמה באל איתיחאד, ריאד מחרז באל אהלי וניימאר שהפך להעברה היקרה בתולדות ערב הסעודית עם מעבר מפריז סן ז'רמן לאל הילאל תמורת 90 מיליון יורו.

דווקא אחרי הצעה חסרת תקדים של למעלה מ-200 מיליון ליש"ט על מוחמד סלאח של ליברפול, ועם דיווחים רבים על ניסיונות להנחית בליגה את אליסון ואדרסון בקבוצה של רונאלדו, שר הספורט הסעודי אישר כי "הקיץ יוחתמו משמעותית הרבה פחות שחקנים מהעונה שעברה".

עבדולעזיז בין טורקי אל סעוד, העומד בראש משרד הספורט במדינה, סיפר כי בעקבות עיכובים באישורי מימון למועדונים הנתמכים על ידי קרן ההשקעות הציבורית הסעודית, הגישה תהיה זהירה יותר לרכישת שחקנים בקיץ הקרוב לעומת העונה שעברה, בה הקבוצות הוציאו כמעט מיליארד יורו על רכש.

ניימאר אל הילאל. אל הילאל, אתר רשמי
שיא ההעברות בערב הסעודית לא יישבר הקיץ? ניימאר מוצג באל הילאל/אתר רשמי, אל הילאל

"הקיץ האחרון היה העיקרי מבחינת הגדלת הליגה. העונה, האסטרטגיה תהיה שונה", הסביר השר. "מועדונים צפויים לצרף לא יותר משני שחקנים חדשים, ויתמקדו בחיזוקים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully