וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה? המשבר הפוליטי? היורו דוחק את כולם הצידה

על פי סקר מקיף שנערך בקרב נהגי יאנגו טקסי, היורו מנצח כל נושא, כולל האתגרים היומיומיים שעומדים בפני הישראלים. טוב, קצת אסקפיזם לא יזיק לאף אחד

אלברו מוראטה נבחרת ספרד. GettyImages
שיחת היום כמעט אצל כל נוסע שני/GettyImages

על מה מדברים הישראלים בזמן הנסיעה במונית : על פי סקר מקיף שנערך בקרב נהגי יאנגו טקסי, כ- 42% מדברים כעת על אליפות היורו 2024, כ-34% נושאי תרבות ופנאי ואתגרי החופש הגדול , מקום שלישי הוא נושא החטופים, אחריו המערכה בצפון. הנושאים הפוליטיים שהיו עיקר השיחות במונית בתקופות עבר, נדחקו החוצה.

חברת יאנגו טקסי ערכה סקר בקרב כ- 100 נהגיה במהלך מאמצע חודש יוני ולתקופה של חודש על מנת לבחון מה הם הנושאים הרלוונטיים ביותר והחשובים ביותר עבור הנוסעים הישראלים. בסקר השתתפו מעל 200 נוסעים מכל מגדר, מגוון גילאים ומקומות שונים בארץ.

יאנגו טקסי. הישראלים אוהבים לדבר על כדורגל. יחצ,
יאנגו טקסי. הישראלים אוהבים לדבר על כדורגל/יחצ

הסקר כלל 5 שאלות שהתייחסו לעצם הרצון של א.נשים במונית לפתח שיחה או להימנע ממנה, מי משתף פעולה יותר - גברים או נשים ? מהם שלושת הנושאים העיקריים שעולים על סדר היום בשיחה במונית ? (המצב הביטחוני, מלחמה בעזה, מערכה בצפון, יוקר המחיה, נושאי פנאי, אחר) ? ושאלה מסכמת שהתייחסה למצב הרוח הכללי בקרב הנוסעים?

יותר ממחצית מהנוסעים בתקופה הנבחנת היו גברים , מכאן ככל הנראה- הנושא הרלוונטי ביותר היה יורו 2024. הגברים הנשאלים ציינו כי צפיה בספורט והעיסוק הרב סביב הנושא גורם להם להסחת הדעת , ואף כלי טיפולי לבריחה זמנית מאירועי ה-7.10 והשלכותיו המתמשכות. בקשר לתוצאות : בקרב הנוסעים , ספרד תהיה האלופה, ודווקא קולות הנהגים עצמם ניתנו להולנד.

נושא שקיבל את מקום שני והמכובד עם 34% מתייחס גם הוא לפנאי, בעיקר סביב האתגרים של החופש הגדול , שיתופים על האטרקציות עם המשפחה, חופשות ויעדים שעל הפרק. כמו בכל שנה , גם הקיץ, ישראלים רבים מתכוונים לטוס לחול בתקופה הקרובה. מרבית המצביעות על הקטגוריה הזו היו נשים. נושא החזרת החטופים מדורג במקום השלישי, אך נהגי המוניות מתריעים כי בהשוואה לחודשים עברו , הוא עולה פחות בשיח. מקום רביעי שהוזכר פחות מאחרים אך ברמת רגישות גבוהה מאוד, הוא המערכה המתפתחת בצפון. לטענת הנהגים , השיח בכללותו מלווה בהרבה אדישות ואפתיות , לפעמים תסכול , הרבה פחות שמחה מורגשת במונית מבעבר , אך גם כמויות הכעס התמתנו לעומת החודשים הראשונים למלחמה. נושאים כמו יוקר המחיה הוזכרו רבות אך לרב בהקשר להוצאות הפנאי וחופש הגדול המתוכננות.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גל בן צבי. יחצ,
גל בן צבי/יחצ

גל בן צבי, מנהל פעילות המוניות ביאנגו טקסי ישראל: "אנחנו נמצאים בקשר מתמיד עם הנהגים על מנת לשפר את השירות וחוויית הנסיעה גם עבורם וגם עבור הנוסעים. היה חשוב לנו להבין גם מה השיח בימים אלו במוניות על מנת לראות האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לשפר, ולו במעט, את היום יום של הנוסעים והנהגים. בהתאם לתוצאות אנו עמלים על מספר שיפורים טכנולוגיים שיוכלו להפוך את החוויה לנעימה עוד יותר עבור כולם."

  • עוד באותו נושא:
  • יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully